تاریخ : 1398/07/24 22:50
شناسه : 209580

بخشدار مرکزی ری از خدمات رسانی به زوار محور ری _ ورامین خبر داد و گفت: در این مسیر ۵ موکب جهت ارائه خدمات به زائران به منظور مهمان نوازی در نظر گرفته شده است.


 به گزارش شاخه سبز و نقل از روز پایگاه خبری سپید - فاطمه فکوریان، بخشدار مرکزی شهرستان ری در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی بخش مرکزی در برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در محدوده بهش مرکزی اظهارداشت: در حوزه بخش مرکزی ری خدمات رسانی به زائرین در محور ری_ورامین از روستای فیروز آباد آغاز می شود و تا سه راه تقی آباد ادامه دارد. 

وی افزود: در این مسیر ۵ موکب به منظور مهمان نوازی و ارائه خدمات به زائران پیش بینی شده که شامل برپایی چادرهای عشایری، پذیرایی با چای ذغالی، فضایی جهت استراحت، سرویس های سیار بهداشتی، ۱۰چادر مادر و کودک، زیارت خوانی اربعین و مداحی و گذر فرهنگی است. 

بخشدار مرکزی ری در ادامه تاکید کرد : اقدامات مورد نیاز جهت تامین آب آشامیدنی به میزان لازم برنامه ریزی شده و در راستای خدمات رسانی هرچه بهتر موکب ها توسط دهیاری ها به صورت مشترک اداره می شود تا شاهد کیفیت بیشتر خدمات رسانی، پذیرایی بهتر از تمامی افرادی و هم افزایی دهیاری ها باشیم.

   انتهای پیام/

پاسخی بگذارید