تاریخ : 1398/08/2 13:03
شناسه : 209619

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری است.


 سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیش از ظهر امروز (پنج شنبه) در بازدید از پروژه ملی پاتاوه - دهدشت گفت: کشور در شرایط سرنوشت‌سازی قرار دارد. در نبرد اقتصادی هستیم که نیاز به سازندگی و توسعه اقتصادی کشوری ضروری است.
فرمانده کل سپاه هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید از پروژه‌های زیرساختی تعریف شده عنوان و تصریح کرد: امروز از پروژه پاتاوه به دهدشت، خط انتقال آب چرام، لنده و سوق و همچنین محور گچساران به چرام، سد تنگ سرخ و بسیاری پروژه‌های دیگر بازدید می‌کنیم.
وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت افزود: علی‌رغم سختی کار، محور پاتاوه - دهدشت تا اواسط تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه 83 درصد است.
سرلشکر سلامی به افتتاح 1125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.
فرمانده کل سپاه گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.
وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات،  برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.
جاده پاتاوه-دهدشت 136 کیلومتر طول دارد که با افتتاح و بهره برداری از این پروژه شاهد کاهش 200 کیلومتری مسیر مرکز کشور به بنادر جنوبی هستیم و بیش از 100 روستا در مسیر این پروژه نیز از نعمت راه ارتباطی مناسب و آسفالته برخوردار می‌شوند.

پاسخی بگذارید