تاریخ : 1398/08/15 15:30
شناسه : 209648

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری گفت: سرانه ورزشی ری نبست به تهران و کشور ضعیف بوده و این بر مبنای امکاناتی است که به این شهرستان تعلق گرفته ، اما اخیرا با توجه به برگزاری مسابقات متعدد امکان افزایش آن فراهم شده است.


   به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - مهدی صداقت، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در نشست با مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان ری اظهار داشت: حضور ۵۷ ورزشکار از شهرستان ری در المپیاد استعداد های برتر و رشته های مختلف ورزشی در تابستان سال جاری شرکت کردند که در جمع آمار کلی استان تهران با کسب بیشترین عناوین مدال ها توانست قهرمان مسابقات شود و شهرستان ری سهم قابل توجهی داشت.


 وی افزود: به واسطه حضور ورزشکاران شهرستان ری در این المپیاد ۲۷ ورزشکار از ری موفق به کسب عناوین مختلف شدند. 


صداقت با اشاره به برگزاری المپیک ۲۰۲۰ گفت: با توجه به اینکه المپیک ۲۰۲۰ را در پیش رو داریم در بررسی های کارشناسان مشخص شد که ۲۰ نفر از  اهالی ری اعم از ورزشکار، مربی، داور و ورزشکار المپیکی شانس حضور در این مسابقات را دارند. 


  وی با بیان اینکه کارکرد های ورزش بسیار مخالف است ، مطرح کرد: ورزش در حال حاضر دارای کارکردهای مختلفی است که شامل موضوعات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی ،جسمی و ... است.


 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری تاکید کرد: امروزه نگاه به ورزش فراتر از پر کردن اوقات فراغت است و به گونه‌ای ست که بالاترین مقامات اجرایی کشور از اتفاقات مثبت و منفی آن متاثر می شوندکه نشانگر اهمیت و کارکردهای مهم ورزش است.


وی تصریح کرد: اخیرا دهیاری ها با ایجاد و در اختیار گذاشتن اماکن ورزشی تاثیر قابل توجهی در افزایش سرانه ورزشی داشته اند و برگزاری المپیک روستایی که با مشارکت ۴۵ دهیاری برگزارشد، نیز موجب بهبود وضعیت ورزشی شهرستان شد . 


صداقت در ادامه به ایجاد و تقویت پایگاه های قهرمانی و  هیات های ورزشی شهرستان اشاره کرد که موجب توانمند شدن ورزش شهرستان خواهد شد.


وی افزود: سرانه ورزشی ری نبست به تهران و کشور ضعیف بوده و این بر مبنای امکاناتی است که با این شهرستان تعلق گرفته است، اما اخیرا و با توجه به برگزاری مسابقات متعدد امکان افزایش آن فراهم شده است.


 گفتنی است: در پایان این مراسم از مدال آوران المیپاد استعدادهای برتر و گزینه های حضور در المپیک ۲۰۲۰ از شهرری تجلیل شد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید