تاریخ : 1398/08/20 21:13
شناسه : 209665

مانور مقابله با زلزله و آتش سوزی در اداره برق شهرستان ری و اجرای اقدامات ایمنی پس از آن در محل برگزار شد.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - نسرین آرین نژاد مدیر روابط عمومی اداره برق ری بیان کرد : با همکاری و مشارکت اداراتی همچون آتش نشانی، ستاد بحران، اداره گاز مانور زلزله، آتش سوزی و اجرای اقدامات ایمنی امروز در اداره مذکور برگزار شد. 

آرین نژاد با اشاره بر هدف این مانور، تشریح کرد: با برگزاری این چنین برنامه ها، توان آمادگی پرسنل را در مقابل حوادث مورد سنجش قرار می دهیم تا با محک زدن آنان بتوانیم نواقص را مورد بررسی و نقاط قوت را در راستای آموزش بهتر ارتقا بخشیم. 

وی افزود : شهرستان ری چون بر روی گسل زلزله واقع است، لذا اجرای اینگونه برنامه ها در ادارات ضروريست تا بتوانیم در مواقع بحرانی با حفظ آرامش و سلامت جان در ارائه خدمات رسانی نسبت به شهروندان پیشرو باشیم. 


محمد زوه مند مسوول ایمنی اداره برق شهرستان ری (HSE) در حاشیه این مانور گفت : برنامه امروز آمادگی لازم جهت پیشگیری حوادث احتمالی است که نهایتاً با تلاش و آموزش پرسنل توسط هم افزایی ادارات در سطح شهرستان بعمل آمده است. 

زوه مند اضافه کرد:این مانور توان ضریب اطمینان را در پرسنل سنجیده؛ که آنان با صحت، دقت و سرعت بتوانند در کمترین بازه زمانی، نتیجه حاصله را مطلوب ارائه دهند تا همکاران در حوادث پیش آمده به صورت آنی آمادگی لازم را داشته باشند. 








انتهای پیام/

پاسخی بگذارید