تاریخ : 1398/08/23 20:17
شناسه : 209683

استاندار تهران با صدور حکمی اسماعیل شعبان زاده را به عنوان بخشدار جدید بخش خاوران در شهرستان ری معرفی و منصوب کرد.



  ‌   به گزارش شاخه سبز و نقل از ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری روز پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید خاوران اظهار داشت: اولویت اصلی مسئولان شهرستان ری باید نزدیکی شدن به مردم و آشنایی با مشکلات آنان است.

  احمد اسماعیلی راد با بیان اینکه اصلی‌ترین برنامه دولت ارائه خدمات و افزایش رفاه عمومی مردم است، تاکید کرد: خدمات رسانی مطلوب و رفع مشکلات مردم باید اولویت اصلی تمامی مسئولان شهرستان باشد.

وی در ادامه به برخی مشکلات عمومی شهرستان ری بخصوص بخش خاوران پرداخت و یادآور شد: موقعیت جغرافیایی شهرستان ری به گونه‌ای است که برخی افراد سوجو با ساخت و سازهای غیرمجاز به دنبال تخریب اراضی کشاورزی و تبدیل آن به مناطق مسکونی و یا ویلا هستند که باید با این موضوع به شدت برخورد شود.

اسماعیلی راد تصریح کرد: برخورد با ساخت و سازهای حاشیه بخش‌ها و شهرهای ری باید یکی از دغدغه های اصلی مسئولان بخصوص بخشدارن و شهرداران باشد.  سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به شهرک‌ها و لکه‌های صنعتی موجود در شهرستان ری و بخش خاوران تاکید کرد: مسئولان دولتی باید نهایت سعی و تلاش خود را در زمینه برطرف کردن مشکلات تولید کنندگان بخش خصوصی بردارند و به هیچ عنوان سلایق شخصی را در برخورد با تولید کنندگان نداشته باشند. 

اسماعیلی راد یادآرو شد: موانع پیش روی تولیدکنندگان در سال رونق تولید باید برداشته شود تا این گروه مولد که در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان کشور حضور دارند بدون مشکل به فعالیت خود ادامه دهند.  آیین معارفه بخشدار جدید خاوران امروز(پنج شنبه) با حضور احمد اسماعیلی راد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، ناصر موسوی معاون امورعمرانی شهرستان ری، بخشداران و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد. ‌

اسماعیل شعبان زاده پیش از این رئیس هلال احمر شهرستان دماوند و مسئول معاونت پشتیبانی برنامه ریزی هلال احمر را بر عهده داشته است.   

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید