تاریخ : 1398/09/6 12:44
شناسه : 209702

همایش بانوی ایرانی که با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و بانوان فعال شهرستان‌های استان تهران در حسینیه مهربانی‌های شهرری برگزار شد.



به گزارش شاخه سبز از ری - همایش بزرگ بانوی ایرانی تحت عنوان (ظرفیت ، فرصت ، چالش ) با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچون فاطمه سعیدی، پروانه مافی ،فریده اولاد قباد،طیبه سیاوشی ،فاطمه ذوالقدر ،محسن علیجانی زمانی، محمدرضا عارف و اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین در سالن همایش حسینیه اعظم مهربانی ها در شهرستان ری برگزار گردید.


 محمدرضا عارف رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در این همایش بیان کرد: بیانیه گام دوم راهبرد دهه پنجم است که به اتکای عملکرد چهار دهه گذشته شکل گرفته و مشخص کننده جهت‌گیری انقلاب در دهه پنجم است.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب هفت توصیه را در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کردند که اولین مورد بحث علم و فناوری است لذا باید نسبت به توسعه این موضوع تلاش کنیم.


نماینده مردم تهران در مجلس با تشکر از همراهی مردم در کنترل آشوب‌های اخیر در کشور تصریح کرد: مردم مشکلاتی در زندگی دارند اما هر زمان پای انقلاب درمیان باشد، همراهی موثر آنها را در صحنه مشاهده کرده‌ایم و با حضور مردم بود که آشوب‌ها و اغتشاشات کنترل شد.


عارف ادامه داد: از نیروهای امنیتی، نظامی، انتظامی، بسیج و همه نهادهایی که در راستای منویات رهبری در خاموش کردن آشوب‌ها تلاش کردند، قدردانی می‌کنیم.


وی اضافه کرد: آن‌طور که در رسانه‌های بیگانه مشهود بود، برنامه‌های ویژه‌ای در نظر داشتند و این‌طور القا می‌کردند که روزهای آخر نظام جمهوری اسلامی است اما این آرزو را به گور خواهند برد و باید از این اتفاقات درس بگیرند.



انتهای پیام/


پاسخی بگذارید