تاریخ : 1398/09/10 23:50
شناسه : 209707

آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه غلامرضا نوفرستی را به عنوان دادستان شهرستان ری معرفی و منصوب کرد.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - مراسم تودیع حجت الاسلام علی ملکوتی دادستان سابق شهرستان ری و معارفه غلامرضا نوفرستی دادستان جدید این شهرستان با حضور محمدی قائم مقام دادگستری کل استان تهران، توکلی کجانی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ری، جلالی رییس دادگستری شهرستان ری، امامان جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان، قضات، کارکنان دادگستری و خانواده‌های معزم شهدا در سالن فاطمه الزهرا (س) شهرری برگزار شد.


غلامرضا نوفرستی دادستان جدید شهرستان ری در این مراسم  بیان کرد : شهرستان ری به واسطه حضور حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) یکی از چهار شهر مذهبی کشور محسوب می شود؛ به همین دلیل مردم این شهرستان که از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی بودند، باید از لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار گیرند .


نوفرستی بر اهمیت ستاد فرماندهی مستقل در شهرستان ری تاکید کرد و گفت : یکی از راه‌های ایجاد امنیت و آرامش در جنوب استان تهران ایجاد فرماندهی مذکور و نامبرده است که دادستانی این شهرستان در دوره مدیریت جدید خود با قدرت تمام به دنبال این هدف خواهد رفت.


وی پیشگیری از وقوع جرم را از دیگر برنامه‌های مدیریت جدید دادستانی شهرستان ری عنوان کرد و یادآور شد: دادستانی با همکاری سایر ادارات دولتی مانند جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت، محیط زیست و اتحادیه‌ها می توانند در کاهش جرایم ریز و درشت نقش برجسته‌ای ایفا کند .


گفتنی است : غلامرضا نوفرستی از خرداد سال ۱۳۸۲ به مدت ۱۰ سال در سمت‌های دادیار و بازپرس در دادستانی شهرستان ری انجام وظیفه کرده و پنج سال نیز به عنوان رییس شعبه پنجم و معاون دادستان این شهرستان به خدمت مشغول بوده است.



انتهای پیام/


پاسخی بگذارید