تاریخ : 1398/10/25 23:13
شناسه : 209919

سرپرست فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: مولفه های تاثیر گذار بر اخلاق مداری در سایه آرامش، باید الویت فعالیت در فضای مجازی قرار گیرد تا میزان مشارکت انتخاباتی افزایش یابد.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در جلسه بحث و تبادل نظر با فعالان فضای مجازی بیان کرد : خوشبختانه در شهرستان ری مدیران رسانه های فضای مجازی "کانال های تلگرامی" ساکنان این شهرستان و دارای نشریه های مجوزدار فعال در ری هستند و بر تمامی قوانین واقفند. 


توکلی کجانی با اشاره بر اینکه فضای مجازی امروزه تبدیل به مطالبات مردمی شده است، گفت: با تقویت فرهنگ در فضای مجازی می توانیم بهترین عملکرد را در نشر اطلاع رسانی داشتیم. چنانچه در وقوع سیل در کهریزک و تشییع پرشکوه سردار مقاومت و همرزمانش خوش درخشیدیم. 


فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد : باید حافظ سرمایه های اجتماعی باشیم و الویت را بر حفظ منافع ملی در کشور بگذاریم. خواسته ها و مطالبه گری های خود را هدفگذاری کنیم تا در کنار مدیران دستگاه ها تسریع در حل مشکلات مردمی داشته باشیم. 


وی افزود : مطالبات شخصی را در جهت جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر کنار بگذاریم و اخلاق مداری را در سایه آرامش، جان بخشیم و تمامی خواسته هایمان در چارچوب قوانین عنوان کنیم. 


توکلی کجانی با تاکید بر اینکه فساد در کشور باید پیگیری شود، افزود : بدون هیچ سند و روایتی حاشیه سازی نکنیم و با تخریب در فضای مجازی سرمایه هایمان را روی به نابودی نبریم. تفاوت افکار و نگاه سیاسی نباید در این فضا قوت بگیرد.  


وی ادامه داد: منافع شهرستان را بدون آگاهی و مطالعه مورد مخاطره قرار ندهید. حافظ حریم خصوصی افراد باشیم و در رسانه های جمعی نشر ندهیم، تا دست دشمن از منابع انسانی ما کوتاه باشد. 


توکلی کجانی گفت : در مشارکت انتخاباتی سطح اخلاق مداری را بالا ببریم و حق الناسی را که مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر آن تاکید دارند را افزایش دهیم. 


فرماندار ویژه شهرستان ری در انتها متذکر شد : قطعا فضای مجازی با افراد تاثیر گذاری همچون شما معنا دارد؛ از ضد و نقیض ها دوری کنید و به فعالیت خود به جد ادامه دهید. چنانچه رهبر انقلاب فرمودند : فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی مورد اهمیت باید قرار گیرد. چون عرصه فرهنگی و جهاد است؛ اگر از فضای مجازی که تحت نظر نیروهای مومن و انقلابی هستند، غافل شویم و آنان این میدان را خالی کنند، مطمئنا ضربه خواهیم خورد لذا هرکسی باید بتواند به اندازه وسع و توان خود در این حوزه فعالیت کند. 




انتهای پیام/

پاسخی بگذارید