تاریخ : 1398/11/12 18:46
شناسه : 209973

فرماندار ویژه شهرستان ری از بهره برداری و کلنگ زنی 146پروژه با اعتباری بالغ بر 407 میلیارد تومان در شهرستان ری خبر داد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در نشست خبری چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی بیان کرد : با فرارسیدن دهه فجر و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید در راستای آرمان های شهدا و امام راحل عمل کنیم چون دشمن از گذشته تاکنون با اصل اهداف و برنامه های اصول انقلاب اسلامی در قانون اساسی مشکل داشت و در طول این چهل سال نیز همواره درصدد ضربه به وحدت و همدلی مردم بوده است.


توکلی کجانی افزود : هم گام با آرمان های امام راحل و با دیدگاه های مسوولین امروز به برکت خون شهدا، توانستیم تا رضایت عمومی مردم را همراه داشته باشیم و اتفاقات خوبی در شهرری رقم زنیم که قطعا نقش اصحاب رسانه با نشرو اطلاع آن موجب ثبات این رضایتمندی خواهد بود.


فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: 146 پروژه در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، کارآفرینی، آموزشی، درمانی، ورزشی، آب و برق در دهه مبارک فجر امسال در سطح شهرستان ری افتتاح و به بهره برداری می رسد.


وی با اشاره بر اینکه بهره برداری و کلنگ زنی ازین پروژه ها با اعتباری بالغ بر 407 میلیارد تومان در شهرستان ری صورت خواهد گرفت، به تشریح این پروژه ها پرداخت و گفت : 39 عنوان پروژه در حوزه اصلاح شبکه های برق، 8 مدرسه با کمک خیرین و اختصاص بودجه دولتی در ایام دهه فجر به صف خدمت رسانی اضافه می شود، 10 پروژه آب شهری و روستایی شامل: اصلاح زیرساخت ها و احداث تصفیه خانه های آب شرب، 31 پروژه در حوزه عمران شهری، 27 پروژه در حوزه عمران روستایی، 4 پروژه در حوزه صنعت، 3 پروژه در حوزه کشاورزی، 3 پروژه در حوزه بهداشت و درمان، اشتغالزایی برای 1115 نفر، افتتاح دفتر پلیس فتا در شهرستان و .... از جمله اقدامات مهم پیش روی ما خواهد بود.


انتهای خبر /

پاسخی بگذارید