رئیس سازمان بسیج در یاسوج:
تاریخ : 1398/11/15 19:03
شناسه : 209990

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه فروپاشی نظام سلطه با شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شده است، گفت: از ۱۳ دی ماه تاکنون رژیم صهیونیستی شب و روز آرام و قرار ندارد.

سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در یادواره 976 شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:  توانی را که نظام سلطه علیه ملت ایران به میدان آورده‌ اگر در مقابل هر ملتی حتی دولت‌های اروپایی بود بدون تردید امکان تاب آوردن نداشتند و آن نظام سیاسی با مشکل روبه رو می‌شد.

وی با تاکید به دلیل نقش حضور مردم و مدیریت الهی ولی امر مسلمین راهبرد ایستادگی فعال ملت ایران در مقابل فشار حداکثری پیروز شده است، عنوان کرد: راهبرد ترامپ در مقابل جمهوری اسلامی دچار فروپاشی شده و وقتی کشوری از لحاظ راهبردی با شکست روبه‌رو می‌شود باید مدت زمانی بگذرد تا آثار آن شکست در کف جامعه مشخص شود .

سلیمانی ابراز کرد: یکی از دلایلی که ترامپ تروریست و این موجود به ظاهر انسان نما در مقابل ملت ایران دست به ترور ناجوانمردانه حاج قاسم سلیمانی زد عقده و کینه‌ای بود که ناشی از شکست راهبردی در مقابل ایران اسلامی داشت و چون خود را ناموفق دید و در مقابل افکار عمومی آمریکایی هیچ پاسخی برای فعالیت اخیر علیه ایران نداشت این اقدام را انجام داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با ترور شهید سلیمانی خواست موفقیت کسب کند ولی با شکستی سخت روبه‌رو شد، تصریح کرد: بی سابقه ترین حضور مردمی در تجلیل از یک شخصیت و فرمانده نظامی به تصویر کشیده شد به گونه‌ای که ده‌ها میلیون نفر در مراسم تشییع شرکت و ده‌ها میلیون نفر در مراسم‌ها در کشورهای مسلمان و حتی غیر مسلمان و تمام ناظران دنیا و حتی دشمنان اعتراف کردند که یک صحنه بی بدیل اتفاق افتاد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی 41 سال با دشمنان اسلام جنگید و در تمام صحنه‌ها پیروزی آن طرفی بود که حاج قاسم فرماندهی و مدیریت می‌کرد و بعد از شهادت او دوران جدیدی شروع شده و تا نابودی نظام سلطه تداوم پیدا خواهد کرد.

سلیمانی با تاکید بر اینکه خون این شهید دامان نظام سلطه را رها نخواهد کرد، گفت: از روز شهادت شهید سلیمانی تاکنون رژیم صهیونیستی آرام و قرار ندارد و البته طبق پیش بینی‌های مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته 25 سال آینده شاهد برچیده شدن این رژیم خواهیم بود.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی از روز 13 دی ماه 98 یک نبرد جدید آغاز کرد و به طولانی بودن نظام سلطه این نبردادامه دارد و شاهد افول امپراطوری به ظهر قدرتمند آمریکا هستیم و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد.

سلیمانی با بیان اینکه فداکاری ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی ستودنی است، یادآور شد: حضور مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی قبل، حین و بعد از دوران دفاع مقدس ستایش برانگیز است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین و تشریح و عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب ادامه داد: با کمک جوانان باید مراحل پایانی اعتلا و تکمیل دولت اسلامی را پیش ببریم و در این راه با وحدت و همدلی گام برداریم.

سلیمانی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را تمدن سازی توسط یک ملت دانست و افزود: به لحاظ مولفه‌های مختلف واجد شرایط نیل به تمدن سازی هستیم و اما رژیم صهیونیستی و تلاش‌های پی در پی نظام سلطه مانع سرعت و جهش در این زمینه بوده تا این الگوی حکومتی نظام علوی و عاشورایی برآمده از اسلام ناب محمدی و عاشورا را به عنوان الگوی کامل پا نشود.

وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در کانون توجه تمام ملت‌های آزاده جهان قرار گرفته است، اظهار داشت: استمرار خون شهدا و تداوم راه آنان و راه پر افتخار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش دلیل بوده که در مقابل اغوالگری و جنگ روانی آمریکا منفعل نباشیم.

سلیمانی با اشاره به عملیات‌های گسترده فریب روانی آمریکا خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند شکست خود را پیروزی و موفقیت‌های انقلاب اسلامی را شکست جلوه دهند و ملت ایران باید با بصریت در مقابل این اغوالگری مرعوب و منفعل نباشند.

وی با بیان اینکه ما باید آخرین سنگرها را فتح کنیم، گفت: آزادی قدس از آروزی امام خمینی(ره) بوده که در دوران حیات بربرکت‌شان محقق نشد و انشالله در زمان رهبری امام خامنه‌ای آزادی قدس عزیز محقق و روند فروپاشی نظام سلطه آن آغاز شده و این افتخار برای همیشه تاریخ بشریت باقی خواهد ماند که پیش قراول آزادی بشریت در مقابل قدرت‌های شیطانی انقلاب اسلامی است.

سلیمانی تصریح کرد: در هر موضوع و جایی با موفقیت همراه نشده‌ایم دلیل بارز آن فاصله گرفتن از آرمان‌های حکومت اسلامی و تدابیر مقام معظم رهبری بوده و دلیل فسادها مردم آزاد، رانت خواری، فاصله طبقاتی و اشرافی گری فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری است.

رئیس بسیج مستضعفین عنوان کرد: با اتحاد و همبستگی با وجود مشکلات موجود همه مصروف به حل مشکلات مردم قرار گیرد.

پاسخی بگذارید