تاریخ : 1398/11/18 18:40
شناسه : 210010



شاخه سبز -  سید علی آقازاده استاندار مرکزی که بعد از محمود زمانی قمی روی کار آمد، سالها قبل برای رسیدن به همین جایگاه استانداری به هر دری زده بود ولی موفق نشده بود  و در حال حاضر هم احتمال ماندن وی بعد از انتخابات دوم اسفندماه 98 در استان مرکزی بسیار کمرنگ است.


آقازاده که قبل از استانداری محمودزمانی قمی ، در آن دوره به دنبال راهی برای رسیدن به صندلی استانداری مرکزی بود، شکست خورد و نتوانست حریف زمانی بشود.


البته در آن دوره بیشتر در حد صحبت مطرح بود و نه به عنوان یک گزینه مطرح و به تمام معنا. اما بعد از رفتن زمانی قمی و حضور داشتن استادش سیدمهدی مقدسی به عنوان نماینده اراک ، توانست سید محمدحسینی نماینده فراهان، محمدابراهیم رضایی نماینده خمین و تا حدودی محمد رضا منصوری نماینده ساوه را همراه خود کند و بدین ترتیب به صندلی استانداری مرکزی رسید.


سید علی آقازاده که سابقه استانداری و حتی معاونی استانداری هم نداشت ،به راحتی هر چه تمامتر به آرزوی خود رسید و خیالش از نمایندگان فعلی هم تاحدودی راحت بود و بدون دغدغه به زندگی و کار خود ادامه میداد.
این آسودگی خیال ادامه داشت تا اینکه نزدیک به انتخابات 98 ، استادش سید مهدی مقدسی به یکباره تغییر حوزه داد و از حوزه اراک انصراف و به حوزه انتخابیه تهران رهسپار شد هرچند بعید بود با رای آوردن مجدد مقدسی هم فایده ای داشته باشد.


از طرفی با تایید صلاحیت شدن افرادی شاخص در این دوره که سابقه نمایندگی هم داشتند ، همانند محمدحسن آصفری و حتی علی اکبر کریمی و همچنین سایر کاندیدای دیگر که این شانس را دارند ، احتمال تمدید حضور آقازاده بسیار کاهش یافت.


اما گفتنیست هنوز آقازاده این شانس را دارد به نحوی خاص خود را تا پایان دولت تدبیر و امید و موعد بازنشستگی در استانداری مرکزی نگه دارد که امری بسیار سخت است و بعضی از صاحب نظران این احتمال را میدهند که خود آقازاده به یکباره اگر شرایط را به نفع خود نبیند و برای اینکه بدون هیچ دردسر و حاشیه ای از این دیار برود، اسعفا بدهد .


این احتمال هم وجود دارد که آقازاده در این تفکر باشد تا موعد بازنشستگی خود مجددا به وزارت ورزش و به کنار سلطانی فر در سمتی به غیر از سمت قبلی خود در وزارتخانه برگردد چراکه در حال حاضر در آنجا ژاله فرامرزیان به عنوان معاونت مشغول به فعالیت است .


در هر صورت این مدیر غیربومی ادامه حضورش در سال بعداز انتخابات مهیا باشد و یا نباشد امیدواریم که هر آنچه مصلحت استان مرکزی میباشد صورت بگیرد و در ضمن انتخاباتی در فضای سالم و پرشوری را  هم داشته باشیم.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید