ظریف:
تاریخ : 1398/11/22 17:12
شناسه : 210024

وزیر امور خارجه گفت: دشمنان به هر جار و جنجالی که در خانه بین برادران و خواهران اتفاق می‌افتد، دلشان را خوش می‌کنند تا به آرزوی ۴۱ ساله خود دست یابند.

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دقایقی پیش در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافت.

ظریف در جمع خبرنگاران گفت: ما هر چه داریم از همین مردم داریم، این مردم مهمترین مبنای قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند و هر کسی به مردم تکیه کرده و امید و اعتمادش بعد از خدا به مردم ایران باشد می‌تواند موفق باشد. موفقیت ما در تکیه به مردم است.

وی ادامه داد: به گفته امام راحل، مردم ولی نعمت ما هستند، ما بدون مردم هیچ هستیم و با مردم در برابر همه می‌توانیم مقاومت کنیم.

وزیر امور خارجه افزود: دشمنان ۴۱ سال است که اشتباه کرده اند و نفهمیده اند و ملت ایران را نشناخته اند. ۴۱ سال است که منتظر هستند تا با اعمال فشارها به جمهوری اسلامی، مردم از انقلابشان دست بکشند.

وی تصریح کرد: دشمنان دلشان را به بحث‌های خانوادگی در انقلاب اسلامی خوش کرده اند. هر جار و جنجالی که در خانه بین برادران و خواهران اتفاق می‌افتد، دلشان را خوش می‌کنند تا به آرزوی ۴۱ ساله خود دست یابند.

ظریف اظهارداشت: مردم در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی اعلام کردند که با کسی عهد بسته اند و برای او در خیابان‌ها حضور یافته اند که آمریکا او را دشمن بزرگ خود می‌دانست.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: آمریکایی‌ها باید درس بگیرند. مراسم سردار سلیمانی یک رفراندوم عمومی بود برای اینکه به آمریکایی‌ها اعلام کنند تروریست، آمریکاست.

پاسخی بگذارید