گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/11/25 17:38
شناسه : 210037

آلکساندر دوگین یک متفکر سیاسی گفت: مدرنیته غربی ایده زندگی ای فاقد حضور خداست وامروزه این ایده تحت عنوان جهانی سازی در حال توسعه و گسترش است.


به گزارش خبرنگارما وی  در همایش  مکتب مقاومت که در با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان سراسر کشور  با همت سازمان تبلیغات اسلامی تهران در مجتمع فرهنگی نورشهر قم  امروزبرگزارشد تصریح کرد: در مواجهه با جهان مدرن غربی هستیم که پیش از آنکه یک زیست نظامی باشد، یک ایده و نگاه بنیادی و تبعا سبک زندگی است واین سبک زندگی با ابزار سانه به خورد ملت ها داده می شود.

مشاورپوتین تاکید کرد: عمق مقاومت ملت ها و برادران ایرانی، روس، حزب الله لبنان، سوری و فلسطینی و یمنی و عراقی ما در برابر چنین ایده و نگاهی نسبت به مدرنیته است.

وی با تاکید برلزوم حفظ دین و مذهب بیان کرد:همه ما با تمکین از مذهب و دین خودمان و پافشاری بر آن درصدآن هستیم که در عصر ترویج زندگی بی خدا، بر حضور خدا پا فشاری کنیم.

آلکساندر دوگین با اشاره به شهادت سردار سلیمانی به دست ترامپ جنگ طلب و تروریست گفت:همه ما از شهادت ژنرال قاسم سلیمانی بسیار متاثر شدیم اما باید توجه داشت که هیچ شخصی طراز انسانی و نظامی اش در حد ژنرال سلیمانی در میان دشمنان نیست که از او انتقام بگیریم وانتقام اصلی ما این است که راه و تفکر  سردار سلیمانی را ما ادامه دهیم این بهترین انتقام است .

 این متفکر سیاسی با بیان اینکه ژنرال سلیمانی کار و شغلش سربازی نبود تاکید کرد: این مجاهد بزرگ زندگی و عقیده اش را در متن سربازی صرف کرد در این زمینه از هیچ کوششی فرو گذاری نکرد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید