گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/11/28 13:12
شناسه : 210041

همزمان با ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) جشن شکرانه‌ای بمناسبت افتتاح 41 پروژه شهری در شهر قنوات قم با حضور مردم و خادمین برگزار شد.



رضا شکاری در این مراسم و در گفتگو با خبرنگار شاخه سبز با اشاره به مهمترین پروژه‌های افتتاحی مدیریت شهری در حوزه‌های فناوری اطلاعات، عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی اشاره کرد و گفت: از جمله فعالیت‌ها و پروژه‌‌های شهری در این پروژه‌ها؛ زیر سازی و آسفالت بلوار حضرت ولی‌عصر(عج)، احداث ساختمان خانه فرهنگ، NA و احداث پارکینگ عمومی است.

این مسئول، احداث لاین دوچرخه‌سواری، احداث پیست‌اسکیت، احداث شهربازی و محل بازی‌کودکان، سایت اسکان بوستان شهدای گمنام، ساخت زمین دو منظوره ورزشی، استقرار سیستم آبیاری هوشمند فضای سبز، احداث آب‌نمای موزیکال، استقرار اتوماسیون‌های مالی و اداری، شهرسازی و نوسازی، اسکن اسناد کاغذی شهرداری، استقرار شبکه رایانه ای شهرداری را از دیگر پروژه‌های افتتاحیه شهر قنوات عنوان کرد.

وی در ادامه؛ ایجاد مرکز داده شهرداری، پیاده رو سازی و کفپوش معابر، لایروبی کانال اصلی فاضلاب شهر، خرید و نصب تابلو هدایت مسیر، استقرار پایگاه اطلاعاتی GIS، تولید نقشه‌های مختلف، جدول کشی و آسفالت معابر، اصلاح کانال هدایت آب سطحی بلوار حضرت‌ولی‌عصر(عج)، اصلاح کانال‌های هدایت آب محله مرادآباد، آزادسازی املاک در مسیر محله های مرادآباد، خیابان شهید مجدد و بلوار حضرت ولی‌عصر (عج)، زیباسازی معابر شهر و… را از دیگر پروژه‌های افتتاحیه شهر قنوات به مناسبت ولادت فرخنده حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) ذکر کرد.

شهردار قنوات قم افزود: برای افتتاح این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 400میلیون تومان هزینه شده است که عمده هزینه در این پروژه‌ها از منابع داخلی تامین شد.

همچنین سید حسن حسینی رئیس شورای اسلامی شهر قنوات بیان کرد: عمده درآمد شهرداری قنوات از تفکیک زمین بوده، اما باتوجه به قولنامه‌ای بودن املاک قنوات و فقدان سند شش دانگ مجموعه شورا و شهرداری قنوات از  شهریور ۹۶ تاکنون حتی یک‌مترزمین هم تفکیک نشده است.
بر اساس این گزارش، بامصوبه شورای اسلامی شهر قنوات و همزمان با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه‌زهرا(سلام الله علیها) در راستای افزایش نشاط اجتماعی شهر قنوات، مراسم کلنگ زنی دو بوستان در محله شهید باهنر با نام بوستان مادر و دیگری در انتهای ۱۴ متری شهداء با نام بوستان جوان زده شد.
قابل به ذکر است که اعتبار این دو بوستان از منابع داخلی تامین شده است، همچنین پیمانکار این بوستان جهت احداث و شروع به کار، آماده هستند.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید