گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1398/11/27 14:52
شناسه : 210043

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور بانوان در پست های مدیریتی حق مسلمی است که نباید رها شود.



شاخه سبز و نقل از خبرگزاری روز سپید - محمد رضا راه چمنی، کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران، شهرری، اسلامشهر و بومهن در گفتگو با بانوان فعال رسانه ای ری بااشاره به نقش کلیدی بانوان در مدیریت کشور، اظهار داشت:  با توجه به جمعیت بانوان و ظرفیت های موجود در این قشر می بایست در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر حضور قابل توجهی داشته باشند.


وی با بیان اینکه حضور بانوان در پست های مدیریتی حق مسلمی است که نباید رها شود، گفت: واگذاری و ارتقای جایگاه مدیریتی به بانوان و بدنبال آن حمایت از این قشر تاثیر گذار در اجتماع باید صورت گیرد.


راه چمنی اشاره به مشارکت ۷درصدی بانوان در دستگاه های دولتی کرد و گفت: ضروریست که با نظارت معاونت امور بانوان ریاست جمهوری بر دستور التماس دولت به دستگاه علی مختلف در خصوص حضور ۳۰ درصدی بانوان در دستگاه ها عملیاتی شود.


وی تصریح کرد: در شرایط فعلی مطالبه گری سیاسیون و احزاب، رسانه ها و … می تواند در اجرای دستور العمل ابلاغی درست تاثیر بسزایی داشته باشد.


راه چمنی با اشاره به حمایت پیشین خود از حضور بانوان، خاطرنشان کرد: در دوره مدیریتی خود در اداره کل بهزیستی با واگذاری مدیریت های ستادی به بانوان، نخستین مدیر کل بانو توسط تیم مدیریتی ما آغاز به کار کرد.


به گزارش شاخه سبز - شماری از سوابق و مسئولیت های دکتر محمدرضا راه چمنی کاندیدای نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه تهران بشرح ذیل است :

پزشک و عضو هیئت علمی دانشگاه، نماینده چهار دوره مجلس شورای اسلامی، خادم محرومان رئیس سازمان بهزیستی کشور در سال های 1380 تا 1384، نماینده مرحوم آیت هاشمی رفسنجانی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در امور بهداشت و درمان جبهه و جنگ، دبیرکل فعلی حزب وحدت و همکاری ملی، عضو اسبق شورای عالی نظام پزشکی، مدیرعامل اسبق جمعیت هلال احمر خراسان بزرگ، عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزشی بیس‌بال، عضو اسبق کمیته های پزشکی جهاد سازندگی خراسان و جهاد دانشگاهی مشهد، عضو هیئت امنای خانه خیرین ایران، رئیس سابق شورایعالی حزب همبستگی، خادم امام حسین(ع)، نویسنده و کارگردان تعزیه جدید حماسه حسینی




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید