تاریخ : 1398/11/29 16:29
شناسه : 210056


 شاخه سبز : حمید مغازه ئی مدیرعامل شرکت ریسندگی بافندگی سپید باف صبا گفت :سید محمد حسینی نماینده فراهان، تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی یکی از بی ریاترین و مخلص ترین نمایندگانی است که تا به حال دیده ام.

مغازه ئی افزود: مردم استان مرکزی و به ویژه اهالی فراهان،تفرش و آشتیان میبایست قدر چنین فردی را بدانند چراکه نماینده ای سالم و پیگیری دارند که در این شرایط بد اقتصادی به جد به دنبال توسعه و پیشرفت این دیار میباشد و از همه مهمتر مانند بعضی از افراد دروغگو نیست.

وی ادامه داد:امروزه با این شرایط که بودجه های استانی کاهش چشمگیری پیدا کرده اند و پروژه های عمرانی با کمبود مالی مواجهه هستند ، اینکه باز هم با این شرایط این دیار روند توسعه ای دارد، جای تقدیر است.

مغازه ئی همچنین بیان داشت: امیدوارم سید محمد حسینی را در مجلس یازدهم و تکیه زده بر صندلی بهارستان ببینیم و افرادی هم که سعی بر تخریب وی را دارند ، دست از این کارهای زشت و ناپسند بردارند.

وی اظهار داشت : حسینی در رخ دادن انتصابات شایسته هم تلاش خود را کرد ولی دست آخر تا پذیرش سید علی آقازاده استاندار مرکزی  و مدیر ارشد دستگاه مربوط که نباشد، فایده ای ندارد.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید