تاریخ : 1398/12/21 15:49
شناسه : 240150

"بچه‌محل" برنامه نوروزی عمو پورنگ است که بدون تماشاچی ضبط می‌شود.

خبر بازگشت عمو پورنگ به برنامه‌های تلویزیون در ایام نوروز، خبر خوبی بود که امیرمحمد متقیان در اختیار خبرنگار تسنیم  قرار داد. برنامه‌ای که هم بخش نمایشی دارد و هم استودیویی! این خبر را شبکه 2 سیما هم تأیید کرد که به صورت نمایشی و استودیویی با حضور کودکان و نوجوانان تولید می‌شود و نوروز 1399 روی آنتن خواهد رفت. 

مسلم آقاجانزاده  اعلام کرد که هنوز ضبط برنامه "بچه محل" را شروع نکرده‌اند و در حال دکورسازی‌اند. دنبال شروع ضبط در هفته آینده‌اند و البته این اتفاق بدون تماشاگر خواهد افتاد. زیرا برنامه داشتیم با حضور کودکان و نوجوانان، "بچه محل" را ضبط کنیم اما با شرایط موجود، دیگر تماشاگری را به برنامه نمی‌آوریم. 

تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی، تأکید کرد: "بچه محل" را داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) اجرا خواهد کرد و براساس تماشاچی برنامه‌ریزی شده بود که شیوع "کرونا" اجازه نمی‌دهد و حضور تماشاچی منتفی است. "بچه محل" کاری متفاوت از دیگر کارهای تلویزیون است که ان‌شاءالله به شرط صحت و سلامت عوامل کار، هفته آینده ضبط کار را شروع کنیم و به آنتن نوروزی برسیم. 

وی در خصوص جزئیات دیگر این برنامه تلویزیونی، گفت: دکور این برنامه را قبل از 22 بهمن آغاز کرده‌ایم و این روزها با کمبود وسایل و کارگر و ... مواجهیم اما به عشق مردم  ایران که دوست داریم در این روزهای سخت، شاد باشند و بهترین‌ها را از تلویزیون ببینند، در ایام نوروز کنارشان باشیم. علاوه بر داریوش فرضیایی، نعیمه نظام‌دوست، نادر سلیمانی، ملیکا شریفی‌نیا،‌ امیرمحمد متقیان، ابراهیم شفیعی، دنبال بازیگران جدیدیم که البته بستگی به زمان دارد تا ببینیم چه اتفاقاتی برای این برنامه تلویزیونی خواهد افتاد؛ تلاش‌مان برای رسیدن به آنتن نوروزی است و امیدواریم این اتفاق محقق شود. 

آقاجانزاده در پاسخ به این سؤال که چرا آنقدر به دنبال توقف برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیون‌اند و به گونه‌ای شانتاژ رسانه‌ای برپا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: یکسری که بیمارند و دنبال اینند که تلویزیون ایران برنامه نداشته باشند، در واقع گوش بزنگ ماهواره باشند! البته که از طرفی عوامل هم انسانی‌اند و با مراقبت‌های جدی بهداشتی که تلویزیون هم در دستور کار برنامه‌ها و سریال‌هایش قرار داده کار جلو برود. ما هم تلاش‌مان را می‌کنیم به شرط صحت  و سلامت عوامل، ضبط را شروع کنیم و خودمان را به آنتن نوروزی برسانیم. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه "بچه‌محل" با محتوای آموزشی، محیط زیستی، کودکانه و نوجوانانه و خانوادگی مشروط بر صحت و سلامت عوامل و رفع مشکلات، هر روز در ایام نوروز 1399 روی آنتن شبکه 2 سیما خواهد بود.  در صورت رفع مشکلات 

پاسخی بگذارید