تاریخ : 1399/01/6 16:57
شناسه : 240391

معاون استاندار تهران گفت: طی چند روز گذشته طرح ثبت اطلاعات خانوارهای شهرستان ری در سامانه سیب پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و می بایست تا دو روز آینده این طرح در ری تکمیل شود.





به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسین توکلی کجانی در نشست بررسی آخرین وضعیت کرونا در شهرستان ری، بیان داشت: در سال های اخیر شاهد رشادت های فراوانی از سوی مردم کشورمان بودیم، طی دوره ای از تاریخ معاصر کشورمان مدافعین حرم در خط مقدم نبرد و همچنین جهادگران برای کمک رسانی به سیل زدگان و زلزله زدگان و امروز در عرصه سلامت پزشکان و‌پرستاران به عنوان  مدافعان سلامت از جان خود برای مردم کشور تلاش می کنند.


توکلی کجانی افزود: تجربه به ما ثابت کرده است که در هر مقوله ای که کار به صورت مردمی انجام شده، اغلب مشکلات برطرف شده و امروز در هر محل و منطقه ای که کارها به خوبی پیش رفته است، به دلیل وجود و حضور مدیران همدل و همراه است.


فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه گفت: در مقابله و پیشگیری از شیوع این بیماری هر دستگاهی باید وظایف خود را بخوبی ایفا نماید، همانگونه که اصول بهداشتی از نظر علمی توصیه هایی دارد و باید به آنها عمل شود.


وی تصریح کرد: طرح ثبت اطلاعات خانوار ها در سامانه سیب در روزهای اخیر در شهرستان ری پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و می بایست تا دو روز آینده در ری تکمیل شود.


توکلی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان جهش تولید گفت: با توجه به شرایط فعلی ناشی از شیوع کرونا در کشور مشکلاتی ایجاد شده، حتما در طول سال نیز عواقب آن را مشاهده خواهیم کرد؛ لذا همه باید در این راستا کار کنیم و جهش تولید را در تمامی سطوح عملیاتی کنیم.


وی افزود: در مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان ری اقدامات قابل توجهی صورت گرفته که ناشی از همدلی دستگاه ها و مسئولین بوده است.


فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: در مقابله با کرونا می بایست اداره بهداشت برای هر شهر و بخش یک نماینده مشخص نماید، تا هریک از دستگاه ها با نمایندگان مربوطه ارتباط برقرار نمایند.


وی اذعان داشت: سرعت اجرای کارها باید افزایش پیدا کند و نمایندگان شبکه بهداشت باید در جریان تمامی امور افراد دارای علایم یا مشکوک قرارگیرند تا در زمان لازم مشاوره ارایه شود.


توکلی کجانی اظهار کرد: پروتکل های لازم جهت پیشگیری و مقابله با کرونا باید به تمامی دستگاه ها و ادارات شهرستان ارسال شود تا در زمان بازگشایی ادارات به اطلاع عموم کارمندان و مراجعین برسد.



انتهای پیام /


پاسخی بگذارید