تاریخ : 1399/01/12 21:45
شناسه : 240412


مهدی غلامی فعال رسانه ای خطاب به سید علی آقازاده استاندار مرکزی گفت:نمیتوان با قرار دادن دوتا بچه در ورودیهای روستاهای اراک ،تردد افراد در این برهه بیماری کرونا را کنترل کرد چرا که در شهر هنوز این نیرو و... وجود ندارد چطور و با چه تدبیری این امر را صرفا به خود روستاها و دهیارها سپردید و سپس بعضی از دهیارها نیز برای نمایش چند دقیقه ای، دوتا از جوانان روستا را در مسیری قرار میدهند و عکسی میگیرند،برای یوسفی بخشدار اراک میفرستند و این چیزی جز همان شوی نمایشی نیست.

غلامی افزود:یکی از معضلاتی که دهیاران روستاهای اراک همواره در جلسات مطرح کرده اند این بوده که بعضی از افراد غیر بومی در روستاهای انها خانه های ویلایی زده اند و مراسماتی را در آنها برگزار میکنند که باعث ایجاد ناهنجاریهایی در روستا میشود و ما علی رغم حتی درگیری با این افراد توانایی خارج کردن آنها را نداریم حالا چطور در این برهه کرونا اینها میخواهند این مهم را کنترل کنند و با چه امکانات و نیرویی؟

وی ادامه داد:اگر سیدعلی آقازاده یک نگاه اجمالی به روستاهای پرتردد اراک بیندازد ، خود خواهد فهمید که خیلی ساده به این قضیه نگاه کرده و این در صورتی است که در روستاها امکانات بسیار کمتری نسبت به شهر وجود دارد.

غلامی همچنین بیان داشت: بازدید از دهیاریها را بخشدار باید پیگیری کند ولی در حال حاضر یوسفی بخشدار اراک دو سمته است و رسیدگی به هردو کار خطیر آن هم در این زمان را طبیعتا ندارد و این مسیله را بارها همگان به آقازاده گوشزد کرده اند ولی وی هیچ اقدامی تا به حال صورت نداده که جای تعجب دارد.

غلامی اظهار داشت:امیدوارم مدیریتی قوی در این اوضاع حساس در شهر و روستاهای اراک داشته باشیم چراکه در غیر اینصورت ضررات جبران ناپذیری را خواهیم دید و در این راستا به مدیران جهادی و انقلابی نیازمندیم که اوضاع را کاملا رصد نمایند.

غلامی در نهایت اعلام کرد:بنده صمیمانه از مردمی که در خانه و قرنطینه مانده اند، تشکر میکنم و امیدوارم که این بیماری هرچه سریعتر با توکل برخدا کنترل شود و دیگر اینکه سیدعلی آقازاده تغییر رویه در این راستا داده و با جدیت تمامتر این مسیله را  پیگیری و حل کند چراکه با شعار و... راه به جایی نمیتوان برد.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید