تاریخ : 1399/02/4 23:00
شناسه : 240516

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: ۲۵ هزار بسته معیشتی در میان اقشار ضعیف جامعه توزیع می شودو تا زمانی که مردم از مشکلات کرونا رهایی پیدا کنند و شاهد رونق اقتصاد و جهش تولید باشیم، ادامه دارد.


به گزارش خبرنگار شاخه سبز از ری، سردار حسن حسن زاده در رزمایش همدلی و کمک مومنانه اظهار داشت: در آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور قرار بر هم افزایی بود لذا در استان تهران مانند سایر نقاط کشور بسیجیان پا به میدان گذاشتند.

وی افزود: اقدامات قابل توجهی توسط گشت های مشترک از انبارهای و واحد های عرضه در عرصه کشف تجهیزات پیشگیری از ابتلا به بیماری آغاز شد و تعداد زیادی از انبار های احتکار شناسایی شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: اقدامات قابل توجهی در بخش تولید محلول و ژل ضدعفونی کننده، گان و شیلد در مساجد صورت گرفت و در این راستا بسیاری از اصناف، تولیدکنندگان و صنعتگران تقاضای تغییر خط تولید به ملزومات بهداشتی داشتند که عملیاتی شد.

وی تصریح کرد: بر خلاف کشورهای مدعی در مدت زمان کوتاهی تولید و توزیع رایگان ملزومات بهداشتی آغاز شد و به منظور کمک به اقشار آسیب دیده تهیه بسته های معیشتی پیش از نوروز اجرایی شد و همچنان شاهد حضور داوطلبانه طلاب بسیجی و جامعه بسیج پزشکی در بیمارستان ها هستیم که هنوز هم  ادامه دارد.

سردار حسن زاده با اشاره به اقدامات شاخص سپاه سیدالشهدا (ع) بیان کرد: غربالگری خانوارها به همت شبکه بهداشت و درمان تا سقف صد در صد در استان تهران انجام شده و در حال حاضر وارد مرحله دوم شدیم.

وی تاکید کرد: در پی فرمایش رهبر معظم انقلاب برای ایجاد رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه دستورالعمل کامل ابلاغ گردید  و ۱۷ قرارگاه شهرستانی با مشارکت تمامی رده های ذی ربط شکل گرفت.

فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران خاطر نشان کرد: امروز ماحصل تلاش مومنانه  بسیجیان استان تهران را مشاهده می‌کنیم که توزیع این اقلام تا ساعات پایانی روز شنبه ادامه خواهد داشت.

وی اذعان داشت: در این بخش از رزمایش علاوه بر قربانی کردن هزار و ۱۰۰راس دام، ۲۵ هزار بسته معیشتی در میان اقشار ضعیف جامعه توزیع می شودو تا زمانی که مردم از مشکلات کرونا رهایی پیدا کنند و شاهد رونق اقتصاد و جهش تولید باشیم، ادامه دارد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید