تاریخ : 1399/02/16 22:47
شناسه : 240565

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت : پیشرفت کشورمان ماحصل تفکر انقلابی است لذا تا ابد برای استواری تفکر انقلابی دفاع خواهیم کرد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - سردار حسن حسن زاده در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، بیان کرد : با تمامی اختلافاتی که بین جبهه انقلابی و جبهه کفر در مسئله نظام انقلابی هست، اما ما استوار تا ابد بر این ویژگی تاکید داریم و دفاع از حق می کنیم چون نظریه نظام انقلابی هیچ تضادی با جوشش انقلابی و نظم اجتماعی و سیاسی ندارد.



سردار حسن زاده یادآور شد: با بی رحمی تمام الگو و اسطوره مبارزه با استکبار جهانی را ترور کردند و بر این تصور بودند که جریان انقلابی از بین می رود. در طی سال های اخیر هم با آنکه تهدید های زیادی داشتند و تلاش ناکام کردند که انقلاب ما به چهل سالگی نرسد؛ باز به اهداف شوم خود نرسیدند، این بدان معنی است که آنچه آنان بر سر عهدشان ماندند دیگر قدرت جهانی نیست.



فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: وقتی موشک های سپاه در پایگاه عین الاسد فرود می آمد، تمام جهان فکر می کردند که در آن واحد جریاناتی به راه می افتد و ترس و واهمه از عواقب اینکار داشتند ولی بحثی پیش نیامد و کشورهای عربی نظرشان درباره حراست آمریکا از آنان تغییر کرد چون توان پاسخگویی به تهدید شان نداشتند.



وی خاطر نشان کرد : با شیوع کرونا ویروس به تمام دنیا توانایی ما ثابت شد چون آنان براین تصور بودند که تنها کشوری که  بیشترین خسارت، تلفات و مشکلات مواجه شود، ایران خواهد بود. زیرا ما در حال دست و پنجه نرم کردن با تحریم ها و تهدیدها و مشکلات اقتصادی هستیم و توان مقابله با این بیماری را نخواهیم داشت.



سردار حسن زاده تاکید کرد : شهرستان ری بواسطه معنویت خاص خود و وجود حرم های واجب التعظیم دارای حس بیشتری در اخلاق و اعتقاد است و به همین سبب مقام معظم رهبری ری را قبله تهران نامیده است. مردم آن نیز هموراه نیز پیشگام در همراهی با سپاه بوده است.



فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان  تاکید کرد: سپاه ناحیه ری با موافقت های ایجاد شده  تا ۱۵ ماه دیگر در ساختمان جدید مستقر و تبدیل به بزرگترین کانون فرهنگی و یک الگو در سطح استان تهران مطرح می شود. چون وجود یک سپاه پویا از الزامات شهرری است.



گفتنی است : درپایان این مراسم از سرهنگ مهدی فخاری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)قدردانی و سرهنگ روح الله قنبری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) معرفی شد.



انتهای پیام/
 


پاسخی بگذارید