تاریخ : 1400/07/19 12:44
شناسه : 397173

به گزارش ایسنا، ذوب آهن در دیدار برگشت برابر الاتحاد عربستان که در قطر برگزار شد در دیداری پر گل با نتیجه چهار بر سه تن به شکست داد. ذوب آهن با توجه به شکست دو بر یک در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 6 بر 4 برابر نماینده عربستان تن به شکست داد و از دور رقابت ها حذف شد.

روزنامه عکاظ عربستان بعد از پیروزی الاتحاد برابر ذوب آهن تیتر زد: "الاتحاد خاری در حلق تهران! عمید آسیا نقشه فارس‌ها را ناکام گذاشت".

این روزنامه عربستان در ادامه نوشت: "از سال 2016 که کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری بازی نماینده‌های عربستان و ایران را در زمین بی طرف برگزار می‌کند الاتحاد چهار بار در سه کشور امارات، قطر و عمان به مصاف نماینده‌ی ایران رفته و هر چهار بار به پیروزی رسیده است. الاتحاد ابتدا در سال 2016 در دیدار رفت برابر سپاهان در قطر با چهار گل به پیروزی رسید و در دیدار برگشت در عمان هم با 2 گل به پیروزی رسید. الاتحاد امسال هم برابر ذوب آهن ابتدا در امارات با نتیجه دو بر یک و در دیدار برگشت هم در قطر با نتیجه 4 بر سه به پیروزی رسید".

در ادامه این مطلب آمده است: "علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن قبل از این دیدار قول داد که الاتحاد را شکست دهد و پرچم ایران را در کشور دوست و برادر قطر به اهتزاز در آورد اما الاتحاد این بار هم نماینده ایران را ناکام گذاشت و این تیم هم مانند دیگر نماینده های ایران حذف شد".

انتهای پیام

پاسخی بگذارید