تاریخ : 1400/07/19 12:40
شناسه : 397175

به گزارش ایسنا، به نظر می رسد که بعد از کش و قوس های زیاد پاری سن ژرمن با جدایی نیمار موافقت کرده و این بازیکن در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات تیمش را ترک خواهد کرد.

نیمار در تابستان حاشیه‌های زیادی داشته و به صراحت اعلام کرده که دوست دارد پاری سن ژرمن را ترک کند و  همین هم باعث خشم هواداران تیم پاریسی شده است تا جایی که آنکه در دیدار نخست خود در فصل جدید لوشامپیونه شعارهای علیه این ستاره برزیلی دادند و خواستار جدایی او شدند.

شبکه "UOL Esporte" ویدئویی را از فروشگاه رسمی باشگاه پاری سن ژرمن منتشر کرد که در آن هیچ پیراهن و تصویری از نیمار دیده نمی شود و این به خوبی نشان می‌دهد که او یک گام دیگر به جدایی نزدیک شده و بسیار بعید است که با این شرایط برای فصل بعد هم در تیمش بماند.

نیمار پیش از این تاکید کرده که دوست دارد که به بارسلونا برگردد این درحالی است که رئال مادرید هم مشتری او است و تصویری اخیرا از این بازیکن در کنار زیدان منتشر شد که گمانه زنی های زیادی را درباره احتمال حضور او در رئال هم به وجود آورد و بعید نیست که با توجه به هزینه زیادی بارسلونا در تابستان امسال این ستاره برزیلی راهی رئال شود.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید