تاریخ : 1400/07/19 12:36
شناسه : 397179

مربی تیم ملی والیبال بانوان در مورد وضعیت آمادگی بانوان ملی‌پوش قبل از شروع جام ملت‌های آسیا به ایسنا گفت: اردوی آخرمان را از تاریخ 17 مرداد شروع کردیم. خوشبختانه شرایط فنی تیم در روزهای گذشته خوب بوده، بازیکنان تمرینات و عملکرد خوبی داشتند و الان به سطح آمادگی مطلوب برای شرکت در مسابقات رسیدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا مصدومی در تیم دارید یا خیر؟ بیان کرد: دو مورد مصدومیت جزئی داریم. مونا دریس محمودی مصدوم است و مائده برهانی هم سرماخوردگی دارد اما قطعا تا اعزام به کره حالشان خوب می‌شود و برای مسابقات مشکلی نخواهند داشت.  

مربی تیم ملی در مورد انگیزه بانوان والیبالیست گفت: خوشبختانه بازیکنان باانگیزه بالایی کار می‌کنند و برای اولین بار است چنین انگیزه‌ای را در بازیکنان می‌بینم. چند روز قبل هم آقای افشین داوری (سرپرست فدراسیون) به همراه دیگر مسئولان از اردوی تیم ملی بازدید کردند و از شرایط روانی و ذهنی بازیکنان راضی بودند.

او به هدف تیم ملی برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا اشاره و بیان کرد: حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا هدفگذاری شده است اما حتی اگر به این هدف دست پیدا نکنیم مطمئنم چند پله صعود خواهیم داشت. شرایط جدول و حریفانمان در مرحله دوم خیلی مهم هستند و باید شانس هم یاری کند. 

صادقی در مورد حریفان ایران در این رقابت‌ها گفت: در مرحله مقدماتی با هنگ‌کنگ و کره جنوبی هم گروه هستیم، باتوجه به اینکه همیشه در آسیای شرقی با این تیم‌ها بازی می‌کنیم تا حدودی آنالیز شده هستند و فیلم بازی آنها را دیدیم. در مرحله دوم با چین تایپه و تایلند بازی می‌کنیم که حساس‌ترین بخش کارمان این مرحله است و در صورت پیروزی به جمع چهارتیم برتر صعود می‌کنیم.

او در این مورد افزود: بازی با هنگ کنگ جزو بازی‌های سبکمان محسوب می شود اما کره جنوبی با توجه به میزبانی از حریفان دشوارمان است. با این حال برابر کره نسبت به سایر تیم‌های آسیایی شرقی شانس پیروزی‌مان بیشتر است.

صادقی در پایان از رسانه‌ها و فدراسیون والیبال به دلیل حمایت از بانوان والیبالیست تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال بانوان در جام ملت‌های زنان آسیا با کره‌جنوبی و هنک‌ کنگ هم‌گروه است. ملی‌پوشان ایران در اولین بازی خود روز یکشنبه، ۲۷ مرداد برابر کره‌جنوبی به میدان می‌روند و در دومین بازی سه شنبه، ۲۹ مرداد با هنگ کنگ بازی می‌کنند.

انتهای پیام

پاسخی بگذارید