تاریخ : 1399/05/16 22:07
شناسه : 398378


به گزارش شاخه سبز از کاشان، زهرا جلوداریان غلامعلی ساران ،به مناسبت روز خبرنگار با دعوت از چند نفر از خبرنگاران فعال شهرستان گفت : خبرنگاران دادستان های  مدعی العمومی هستند که فریاد رس جامعه هستند و اما خود درجامعه مظلوم  می مانند و فریاد خودشان به جایی نمی رسد.


به گفته وی ، به حقوق و مزایا و مشکلات خبرنگاران توجه نمی شود و در واقع سربازان فداکار جنگ نرم هستند.


وی افزود: خبرنگاران در قبال باورها و اعتقادات ، منافع ملی و تجاوز فکر واندیشه بیگانه بر مرزهای فرهنگی و اخلاق جامعه مسئول هستند .


وی تصریح کرد : مسئولین هم باید به خبرنگاران اهمیت بدهند و تنها یک روز را روز خبرنگار اختصاص ندادند و درجهت امنیت شغلی و کاری خبرنگاران تلاش کنند.


مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری کاشان روز خبرنگار را تقدیر از کسانی دانست که با سختی فراوان به نگاشتن حقایقی می پردازند تا رشد و توسعه جامعه را ثمر می بخشند .


مسئول روابط عمومی سازمان آرامستانهای کاشان باانتقاد از اسامی 120 نفرخبرنگاری که اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در آستانه روز خبر نگار معرفی می کند ، گفت: طی این چندین سال فعالیت در پست روابط عمومی به هیچ عنوان این تعداد خبرنگار را در کاشان ندیده ایم .


سید محمد حسن علوی زاده افزود: خبرنگاران فعال شهرستان شاید 10 الی 12 نفر باشند اما این اسامی خبرنگار از کجا تهیه شده است ؟ 


وی انتخاب برای تقدیر ازخبرنگاران فعال را برهمین اساس دانست و گفت : سالهای سال است که فعالیت خبری همین تعداد خبرنگار را به صورت مستمر مشاهده می کنیم .


وی تاکید کرد :  نباید فراموش کنیم که قدردانی از زحمات خبرنگارانی که تلاش گر هستند و همیشه در عرصه اطلاع رسانی حضور دارند نوعی انگیزه سازی است .

در این دیدار از سرپرست روزنامه سراسری شاخه سبز تجلیل و قداردانی شد .



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید