تاریخ : 1399/05/21 20:40
شناسه : 398386

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران از انجام تمهیدات لازم برای تامین آب شرب باقر شهر خبر داد.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - حامد آرمان فر در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد:  بواسطه قرارگیری پالایشگاه در شهر مطمئنا ما دچار حادثه ای همچون بیروت نخواهیم شد، اغلب نظریاتی بیان شده که خلاف واقع است زیرا ماهیت فرآورده با مهمات فرق دارد، فراورده های ما در صورت رخ دادن خطر اشتعال می گیرند ولی ماهیت نگهداری نادرست مهمات انفجار است. 


آرمان فر خاطر نشان کرد : بطور کلی امنیت و ایمنی در پالایشگاه نفت تهران تامین یافته است، چون تمامی پالایشگاه ها تحت نظر یک استاندارد جهانی فعالیت دارند، لذا امنیت شرکت ما در ایران نسبت به سایر شرکت های دیگر در جهان تفاوتی نخواهد داشت.


مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران گفت: در راستای تامین آب شرب باقر شهر 5 چاه خریداری شده و کور می شود و تامين آب شرب باقر شهر از رینگ شهید آوینی خواهد بود.


وی افزود : در حال حاضر حدود 19 میلیارد تومان برآورد هزینه تسهیل آب شرب باقر شهر با همراهی پالایشگاه تهران، شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت خط لوله بوده است.


آرمان فر تصریح کرد : قرادادی با همکاری دانشگاه تهران بسته شده است که 38 حلقه چاه در یک امتداد و مسیر زده می شود که قراراست این تعداد حلقه های آب زیر زمینی متصل به یک آبخوان شود و آب را با جدا سازی مواد هیدرو کربنی از آن را به چاه بر می گردانیم که به خود آبخوان هم آسیبی وارد نشود.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید