تاریخ : 1399/05/21 21:49
شناسه : 398387

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر به تشریح اقدامات رزمایش کمک های مومنانه در مراحل مختلف پرداخت.



به گزارش خبرنگار شاخه سبز از شهرستان ری - سرهنگ اصغر آرزومندی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: با شیوع کرونا در کشور بسیجیان این ناحیه فعالیت خود را آغاز کردند و با تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی معابر و اهدای کمک‌های معیشتی به خانواده‌های بی‌بضاعت در قالب ۷۵ گروه‌ جهادی در سطح شهرها و روستاهای بخش‌های کهریزک، قلعه نو و فشافویه خدمت رسانی داشتند.


آرزومندی با اشاره بر اینکه پس از فرمان فرماندهی معظم کل قوا اقدامات به صورت سازماندهی شده و منسجم‌تر اجرا شد، افزود: در فاز اول اول کمک های مومنانه در مناسبات مختلف همچون  نیمه شعبان، ماه رمضان و عید فطر در سه مرحله انجام شد که در این مراحل بیش از 20 هزار بسته معیشتی و پک بهداشتی توزیع شد.


وی افزود: در در مرحله دوم کمک مومنانه که شروع آن  از هفته گذشته بود 3 هزار بسته حمایتی توسط بسیج کارگری در مرحله اول و در مرحله بعدی نیز 5 هزار بسته  توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت در منطقه توزیع شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله(ره) باقرشهر
ادامه داد: این بسته‌ها شامل چندین قلم مواد غذایی و مواد بهداشتی است که توسط گروه‌های جهادی، بسیجیان پایگاه‌های مقاومت، خیران و نیکوکاران و بخشداری‌ها تأمین شده بود و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.


گفتنی است : صبح امروز سه شنبه 21 مرداد طی مراسمی سرهنگ آرزومندی تکریم و سرهنگ خداداد کاشفی از فرماندهان گردان فاتحین به عنوان فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله معارفه شد.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید