تاریخ : 1399/05/31 15:17
شناسه : 398423

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد: دوره آموزش برای ماموران این یگان جهت افزایش آگاهی‌ها نسبت به حفظ و حراست اراضی ملی مطابق با برنامه زمان‌بندی برگزار شد.

 
 
به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان، سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان  اذعان داشت: شغل حفاظت یکی از مشاغل حساسی است که کارکنان این بخش باید به بهترین نحو آموزش های لازم را دیده تا در برخورد با جرائم معترضین و متصرفین از اراضی دولتی موفق عمل کنند .


وی به جدیدترین شیوه‌های حفاظتی اشاره کرد و افزود: آموزش نگهبانان و کارکنان حفاظت و آشنایی آنان با جدیدترین شیوه‌های حفاظتی و مراقبتی و استانداردهای علمی امری لازم و ضروری است که طی هماهنگی‌های بعمل آمده و مطابق با برنامه زمان‌بندی، دوره آموزشی با همین هدف برگزارشد.


فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان  تشریح کرد: ممنوعیت استفاده از تلفن های همراه هوشمند در اماکن طبقه بندی شده، توسعه صلاحیت سازمان قضایی نیروهای مسلح در راستای حفظ اسرار و منافع نیروهای مسلح و رعایت موارد حفاظتی و امنیتی،نحوه برخورد با معارضین (عدم درگیری فیزیکی ، عدم ارائه هرگونه اطلاعات اراضی به افراد ناشناس ، حفظ اسناد و مدارک مربوط به اراضی دولتی، حفاظت از ماشین آلات در اختیار یگان حفاظت ، سرکشی مستمر و روزانه از اراضی دولتی خصوصا در ایام تعطیلات رسمی اهم موضوعاتی بود که در جلسه آموزشی مطرح شد.


وی افزود: آموزش رکن رکین نیروهای انتظامی و نظامی در کشور است. لذا همواره به این موضوع اهتمام می ورزیم تا در یگان حفاظت اراضی استان اصفهان ماموران اجرایی در بحث آموزش نکات مورد نظر را فرا بگیرند.
 
 
انتهای پیام /

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. مرتضی صالحی

    افتخار ایران زمین جناب سرهنگ باقری