تاریخ : 1399/06/5 20:19
شناسه : 398438


به گزارش شاخه سبز از کاشان - زهرا جلوداریان / فرماندار کاشان گفت : باافتتاح وگلنگ زنی 278طرح باارزش افزوده سه هزار و178 میلیارد ریال همزمان باهفته دولت کاشان دراستان اصفهان رتبه نخست را کسب کرد.


علی اکبر مرتضایی افزود: این پروژه ها اشتغال زایی 267 نفر را دربر دارد .


  شهردار کاشان در مراسم افتتاح پروژه ها ، از بیست و هشتمین چلچراغ توسعه به میزبانی مناطق سه و پنج با بهره‎برداری از پروژه‌های بلوار سردار شهید واجدی(جاده قمصر)، بلوار سپهبد شهید صیاد شیرازی ، خانه فرهنگ اندیشه راوند، پل هوایی عابر پیاده بلوار دانش، شهرک تقی زاده و معابر سطح منطقه پنج با ارزش بیش از 120 میلیارد ریال ، سخن گفت.


سعید ابریشمی راد افزود : بلوار سردار شهید واجدی(جاده قمصر) به منظور اجرای پروژه، تراش و آسفالت در دو مسیر رفت و برگشت این بلوار با صرف بالغ بر 60 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است. 


وی  تسهیل در عبور و مرور شهروندان و گردشگران در مسیر جاده قمصر شامل مسیر رفت از میدان شهید زارع مجرد به سمت شهرک 22 بهمن و همچنین مسیر برگشت این بلوار را دلیل اجرای این پروژه ذکر کرد. 


به گفته وی ، برای زیرسازی و آسفالت بلوار سپهبد شهید صیاد شیرازی : بالغ بر 6.7 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.


وی تصریح کرد : خانه فرهنگ اندیشه راوند به  منظور ترویج و توسعه فعالیت‌های فرهنگی با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال افتتاح شد . 


شهردار کاشان گفت: نصب و اجرای پل هوایی عابر پیاده بلوار دانش با فرآیند نصب، تکمیل و اجرای این پل 8 میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.


  سعید ابریشمی راد افزود: برای زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری شهرک تقی زاده اعتبار ی بالغ بر 8 میلیارد ریال صرف شده است.


وی از بهسازی معابر سطح منطقه پنج شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و بلوک فرش با صرف هزینه‌ای بیش از 15.5 میلیارد ریال نیز به عنوان سرفصل دیگر پروژه های بیست و هشتمین هفته چلچراغ توسعه نام برد.


گفتنی است : همزمان با گرامیداشت هفته دولت با حضور مهدی جمالی‌نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و برخی مسئولین شهرستان واستان این پروژه ها افتتاح شد.





انتهای پیام/

پاسخی بگذارید