تاریخ : 1399/07/1 22:06
شناسه : 398498

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این خبر گفت : در راستای خدمت رسانی به هم استانی های عزیز اصفهانی، پوشش شبکه همراه اول در کلیه نقاط استان در حال توسعه است.




️به گزارش شاخه سبز از استان اصفهان - ناصر مشایخی در بازدید از معاونت ارتباطات سیار با اشاره به روند توسعه شبکه همراه اول در استان اصفهان اظهار کرد : با همت شبانه روزی تلاشگران عرصه ارتباطات در مخابرات منطقه اصفهان در اجرای طرح توسعه فاز 8 ارتباطات سیار ، از آذرماه سال ۱۳۹۸ تا کنون با به روز رسانی و ارتقای تجهیزات فنی سایتهای bts همراه اول در سطح استان، پهنای باند شبکه این اپراتور جهت استفاده بهینه مشترکین از خدمات تلفن همراه افزایش یافته است.


وی افزود: در این راستا تعدادی از سایتهای bts به نسل دوم تلفن همراه (2G) ،نسل سوم تلفن همراه(3G)، نسل چهارم تلفن همراه (4G) و تعدادی هم به +4G تجهیز شده و روند بروزرسانی و ارتقاء شبکه ارتباطات سیار در حال انجام است.


سرپرست مخابرات منطقه اصفهان یادآور شد: این اقدامات تاثیر بسزایی در کاهش نقاط کور و افزایش پهنای باند تلفن همراه و در نتیجه ارتقای سرعت و کیفیت اینترنت همراه اول در سطح استان اصفهان خواهد داشت.


گفتنی است در جریان این دیدار از کلیه قسمت های فنی و اداری معاونت ارتباطات سیار و همچنین مرکز تلفن شهید رجایی بازدید به عمل آمد.





انتهای پیام /

پاسخی بگذارید