تاریخ : 1399/07/12 20:18
شناسه : 398523

این جوان 40 ساله خوشنام سینمای ایران اینبار سعی کرد تا در یک کیس کاملا واقعی وارد سریال با محوریت جاسوسی به نام "خانه امن" شود.


حامد نجفی _ مهدی شاکریان که سالهالی متمادی در ژانرهای متفاوت سینمای ایران فعالیت کرده است این بار با ژانری کاملا متفاوت به تلویزیون می آید.


مهدی شاکریان که بعد از درخشش در سریال از یاد رفته به کارگردانی کارگردان بین المللی ایران بهرام بهرامیان توانست استعداد خود را به رخ سینما و تلویزیون بکشد ، بعد از این سریال سعی کرد به حوزه بدلکاری و پژوهش های سینمایی بپردازد و وارد عرصه تئوری و علمی شد.



وی که در نویسندگی ،بدلکاری،دستیارکارگردان توانست نظر بسیاری از صاحب نظران سینما و تلویزیون را به خود جلب کند اینبار با ژانری کاملا متفاوت و با فیلمنامه ای براساس واقعیت مجددا به تلویزیون برگشت.


این جوان 40 ساله خوشنام سینمای ایران اینبار سعی کرد تا در یک کیس کاملا واقعی وارد سریال با محوریت جاسوسی به  نام " خانه امن" شود.


شاکری که علاوه بر بازیگری یک بدل کار حرفه ای است توانست نظر احمد معظمی را به خود جلب کند و بعد از عبور از فیلترهای مورد نظر جزء پنج بازیگر اول این سریال امنیتی تبدیل شود.


مهدی شاکریان که در حوزه دستیاری کارگردانی، بدل کاری و بازیگری استعداد درخشانی دارد و از جمله بازیگران بی حاشیه سینما و تلویزیون تعریف میشود در سریال جدید خود با هنرنمایی خاصی توانسته است نظر بسیاری از صاحبان هنر را به سوی خود جلب کند.


لازم به ذکر است که بسیاری از اپوزسیون های خارج نشین سعی داشتند تا با تطمیع وی او را به عنوان مجری بازیگر به جم تی وی دعوت کنند که در پستی جالب نوشت:اگر سینمای ایران روزی جهنم شود و من هیچ پیشنهادی نداشته باشم، بهشت دروغین شما را با جهنم سینمای ایران معاوضه نخواهم کرد من یک هنرمند و عاشق مردم و کشورم هستم و علاقه و احترام مردم را به دلارهای آلوده شما نخواهم فروخت.


"خانه امن" به کارگردانی احمد معظمی یک کیس واقعی امنیتی است که بزودی از تلویزیون ایران پخش خواهد شد.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید