گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1399/09/10 13:20
شناسه : 398621

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۳۹۹ هشت هزار و هشتصد و چهل مأموریت مربوط به تصادفات توسط کارکنان اورژانس استان قم انجام‌شده است.




 به گزارش روزنامه شاخه‌سبز، دکتر محمد شهیدی اظهار داشت: از ۱ فروردین‌ماه تا ۳۱ شهریورماه 1399، هشت هزار و هشتصد و چهل مأموریت مربوط به تصادفات توسط کارکنان اورژانس استان قم انجام‌شده است.


وی گفت: با توجه به آمار استخراج‌شده، تعداد تصادفات و مأموریت نیروهای اورژانس از ۱ فروردین‌ماه تا ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۸، ۱۲ هزار و نه‌صد و بیست‌وچهار بوده است که در مقایسه با سال ۱۳۹۹ این رقم به ۸ هزار و هشت‌صد و چهل کاهش داشته است.


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم اضافه کرد: در این مدت تعداد فوتی‌ها ۶۶ نفر بوده‌اند که نسبت به ۶ ماهه ابتدای سال گذشته تغییری نداشتند.


وی با اشاره به تعداد تصادفی‌های مربوط به افراد ۱۸ ساله تصریح کرد: این تعداد مأموریت در حالی است که تعداد مأموریت‌های مرتبط با افراد ۱۸ سال از یک آبان ماه ۱۳۹۸ تا یک آبان ماه ۱۳۹۹، هشتصد و بیست و یک بوده است.


شهیدی افزود: از ۸۲۱  مأموریت مربوط به افراد ۱۸ سال، ۶۱۱ مأموریت مرتبط با موتور است که تصادفات مربوط به راننده، عابر و سرنشین می‌باشد.


وی یادآور شد: از ابتدای آبان ماه ۱۳۹۸ تا یک آبان‌ماه ۱۳۹۹، ۲۱ هزار و ۵۲۷ مأموریت مربوط به تصادف توسط اورژانس ۱۱۵ انجام‌شده است که از این تعداد ۱۱۱ نفر جان باختند.


به گزارش شاخه سبز، در تمامی کشورهای دنیا، مقررات منع عبور و مرور شبانه بخصوص برای نوجوانان و جوانان وجود دارد، نوجوان‌هایی که فاقد مسؤولیت، شغل و خانواده هستند اما ما چرا هیچ تصمیمی در این باره برقرار نکنیم تا این مهم کنترل شود. مگر نه اینکه مسئولان قطع به‌یقین، وجود و لزوم این ضرور را می‌دانند و اخبار را دنبال می‌کنند. پس به چه دلیل مشخصی این تصمیم را دنبال نمی‌کنند.  






انتهای پیام /


پاسخی بگذارید