تاریخ : 1399/09/25 16:02
شناسه : 398640

مسابقه بزرگ" دنیای زیبای من"به همت فرهنگسرای ولاء و همراهی سایر فرهنگسراهای شهر تهران برگزار می شود.



به گزارش شاخه سبز از ری - فرهنگسرای ولاء،محسن دستمالچی رئیس این فرهنگسرا با اعلام خبر فوق افزود:این مسابقه با هدف تصویرسازی کودکان و نوجوانان از دنیای خالی از هر گونه بدی به عنوان نمادی از زمان ظهور حضرت صاحب الزمان(عج)اجرا می شود.


براساس این گزارش به گفته مدیریت فرهنگی هنری منطقه20، کودکان و نوجوانان تا 15سال می توانند با موضوع((جهان خالی از بدی ها))نقاشی های خود را کشیده و عکس اثر خود را در نرم افزار واتساپ به شماره09035794063ارسال و یا در فرهنگسرای مجازی به نشانی https://majazi.farhangsara.ir
 و صفحه اینستاگرام به نشانی velafarhangsaraبارگذاری نمایند.


این گزارش می افزاید:دستمالچی با اعلام اینکه جوایز خوب و ارزنده ای شامل:دوچرخه،تبلت و جوایز نقدی برای این مسابقه در نظر گرفته شده،اسامی داوران مسابقه را استاد مصطفی رحماندوست،استاد محمد رضاسرشار و آقای کمیل کریمی برشمرد.



رئیس فرهنگسرای ولاء در پایان ضمن دعوت از همه کودکان و نوجوانان تا15سال برای شرکت در مسابقه، مهلت ارسال آثار را 15 اسفند ماه اعلام کرد و گفت:در کنار مسابقه نقاشی افراد علاقه مند می توانند قصه نقاشی کشیده شده را با صدای خود ضبط و به نشانی های مجازی اعلام شده ارسال و در مسابقه قصه گویی هم شرکت نمایند.



علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی شهر ری،میدان نماز،فرهنگسرای ولاء مراجعه و یا با شماره33380303تماس حاصل نمایند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید