تاریخ : 1399/11/14 22:09
شناسه : 398688

استاندار تهران گفت: ۱۱۹۵ پروژه با اعتبار ۱۶هزار میلیارد تومان و فراهم کردن زمینه اشتغال برای ۲۱هزار نفر در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.


به گزارش شاخه سبز و نقل از فارس - انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در آئین افتتاح پروژه‌های شهرستان ری اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به توسعه، عمران و آبادانی این کشور نیز نگاه همه جانبه‌‌ای داشته است. 



وی با بیان اینکه رشد علمی، فرهنگی و پژوهشی کشور زبانزد جهانیان است گفت: همچنان که در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری به آن اشاره شده کشوری که از ظرفیت اقتصادی قوی برخوردار باشد، قطعاً گام‌های مهم و مؤثری را در مسیر ایجاد اشتغال و جهش تولید برخواهد داشت.



استاندار تهران افزود: افتتاح پروژه‌های دهه فجر در شهرستان ری با اعتباری بالغ بر ۲ هزار ۷۶۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۱۱۸۳ نفر، این شهرستان را به رتبه نخست اشتغالزایی در استان تهران در سال ۹۹ تبدیل کرده است.



محسنی بندپی بیان کرد: نگاه ما به ری به تعبیر مقام معظم رهبری «قبله تهران» توجه ویژه به همه ابعاد توسعه‌ای به ویژه مسائل و معضلات زیست محیطی است.



وی ادامه داد: عمده‌ترین پروژه‌های شهرستان ری، فرهنگی و مذهبی بوده و در کنار آن توجه جامع و علمی به همه ابعاد توسعه‌ای انجام شده است.



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید