تاریخ : 1399/11/20 22:59
شناسه : 398700

3 پروژه ی آموزشی در 3 بخش مختلف شهرستان ری با اختصاص بیش از 20 میلیارد تومان به افتتاح و بهره برداری رسید.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر، آئین افتتاح و بهره برداری از آموزشگاه ۱۲ کلاسه ایمان (خیّری نونژاد ۲) در شهرری، آموزشگاه ۱۲ کلاسه امام رضا (ع) قیامدشت، آموزشگاه ۸ کلاسه خیّری زنده یادان خسرو احمدی و نیّر پرتوی در شهر کهریزک با حضور حسین توکلی کِجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولین در بخش های مختلف این شهرستان برگزار شد. 

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع خبرنگاران بیان کرد : پروژه های مختلف و مهمی در دهه فجر امسال به افتتاح رسید که لحاظ افزایش سرانه های آموزشی در شهرها و روستاها از الویت های ما قرار داشت. 

توکلی کجانی افزود : طبق برنامه ریزی های بعمل آمده در 3 بخش مختلف ری شاهد افتتاح 3 مدرسه بودیم که شامل یک مدرسه 8 کلاسه و دو مدرسه 12 کلاسه می باشد و در حال حاضر عملیات اجرایی 17 مدرسه در سطح بخش ها، روستاها و شهرهای شهرستان‌ ری صورت می‌گیرد.
 

وی در پایان اضافه کرد : 2 مدرسه توسط خیرین و همراهی مجموعه نوسازی و یک مدرسه 12 کلاسه را در شهر قیامدشت که مدیریت شهری کمک کرده بود و موجب شد امروز بیش از 20 میلیارد تومان افتتاح پروژه داشته باشیم. 


  
 انتهای پیام /

پاسخی بگذارید