تاریخ : 1399/11/21 23:21
شناسه : 398703

4 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در شهرستان ری به افتتاح و بهره برداری رسید.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه فجر از مرکز کارآفرینی و سالن ورزشی چند منظوره شهید سپهبد سلیمانی روستای دوتویه ، پالایشگاه ضایعات دامی در روستای دوتویه علیا، فاز اول یک واحد گلخانه ، یک واحد دامداری ۴ هزار رأسی با قابلیت شیردوشی به روش روتاری، همگی در بخش کهریزک با حضور توکلی کجانی معاون فرماندار ویژه شهرستان ری، رضایی معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی، فصاحت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ری، امام جمعه و بخشدار کهریزک و سایر مسئولین به افتتاح و بهره برداری رسید. 


حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این افتتاحیه ها، گفت : در استمرار افتتاح و بهره برداری از طرح های مختلف پایبند هستیم. الویت بندی پروژه ها بر اساس کارآفرینی بود تا با تولید شغل به جذب سرمایه گذار بپردازیم. 


توکلی کجانی در تشریح افتتاحیه های پروژه های امروز بیان کرد : در حوزه توسعه روستایی با استفاده از اعتبارات دهیاری  توانستیم، یک مجموعه کارآفرینی و سوله بحران با عنوان شهید سلیمانی در راستای شکوفایی خدمات به افتتاح برسانیم .


وی افزود : متاسفانه ضایعات کشتارگاه هاو مواد پروتئینی متولی خاصی ندارد و چون شهرستان ری مرجع این گونه خدمات هست، بر آن شدیم تا با افتتاح یک واحد تولیدی پیشرفته "پالایشگاه ضایعات دامی" ازین قابلیت استفاده کرده و این ضایعات را به چرخه تولید بازگردانیم. 


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره بر افتتاح فاز اول گلخانه ای، اضافه کرد : بخش خصوصی اقدامی موثر در ایجاد 7 هزار متر گلخانه برداشته که در ادامه این طرح با برنامه ریزی های منظم گسترش می یابد. 


توکلی کجانی با اشاره براینکه شهرستان ری در زمینه دام پروری رتبه یک را در استان تهران داراست، اظهار کرد : با توسعه یک واحد قدیمی که توانایی تولید روزانه 70 تن شیر را دارد، توانستیم به موفقیت خوبی دست یابی یابیم.  


وی در ادامه توضیحات خود درباره توسعه یک واحد دامداری با قابلیت شیردوشی به روش روتاری، تصریح داشت : یکی از پیشرفته ترین تکنولوژی در شیر دوش ها، امروز در این دام پروری مورد استفاده قرار می گیرد که سلامت دام و کیفیت شیر را با کمترین بار میکروبی کنترل می کند. همین موضوع میسر نبود مگر با همکاری جهاد کشاورزی، بخشداری و سایر دستگاه ها که موجب تسریع در بهره برداری شد. 




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید