اخبار برگزيده:
نوروز بمانید که ایام شمایید ‏

زهره مهرنوروزی- زمستان کوله بار نه چندان برفی اش را بسته و در ‏این روزهای واپسین مشغول وداع و خداحافظی است گویی می خواهد ‏به همه ی ما که در میان روزمرگی ها و مشغله ها سردرگمیم،  ‏یادآوری کند که من زمستان بودم و در میان شما ـ نه چندان پرقدرت- ‏م..

مهم ترین مقاصد بکر و زیبا برای سفرهای نوروزی ‏
روزنامه شاخه سبز گزارش می دهد؛ ‏

شخه سبز- هیفاء پردل-جشن های نوروزی در ایران و دربین ما ایرانیان ریشه ‏در تمدن کهن ما دارد یکم فروردین ماه نخستین روز از سال نو خورشیدی است و ‏ایرانیان از قدیم طبق یک سنت دیرنیه سعی می کنند به بهترین شکل آن را ‏جشن بگیرند از جمله سیر و سفر و رفتن به ..

آداب ورسوم ماه رمضان در فرهنگ مردم ایران زمین
روزنامه شاخه سبز گزارش می دهد؛ ‏

شاخه سبز-هیفاء پردل- در بین ماههای سال، ماه مبارک رمضان از ‏گوهرهای بسیار با ارزشی است که بهره گیری صحیح از آن نیاز به ‏شناخت و معرفت کافی دارد ماه مبارک رمضان ماهی که در آن کتاب ‏پر برکت خدا قرآن مجید بر پیامبر اسلام نازل و برای روزه گرفتن و ‏خودسا..

اشتراک حس خوب خواندن با دیگران با ترویج سنت اهدای کتاب ‏

زهره نعلبندیشاخه سبز- قطع به یقین اهدای کتاب، اهدای دانایی است و این سنت ناب باید به روش‌های ‏گوناگون میان مردم ترویج شود تا مبادا افزایش هزینه‌های زندگی و مشکلات مالی مانع ‏مطالعه افراد و افزایش دانایی آنان شود.‏به گزارش خبرنگار شاخه سبز، خواندن کت..

دمیدن جانی دوباره به هسته مرکزی شهر با طرح های بازآفرینی ‏
روزنامه شاخه سبز گزارش می دهد؛

شاخه سبز- هیفا ء پردل- با توجه به اهمیت توجه و بهسازی هسته ‏مرکزی طبق تفاهم نامه ای از محل اراضی 48 هکتاری هرگونه ‏توسعه زیرساخت های شهری و بازگشایی ها در محور فاز پنجم عمار ‏یاسر و بهسازی محلات اطراف حرم از منابع مدیریت شهری و این ‏اراضی صورت می گی..

تربیت ۴ حافظ کل قرآن ‏
توسط حافظ کل قرآن صورت گرفت :‏

شاخه سبز - حجت الاسلام صفری چندسال قبل وقتی تصمیم به حفظ کل ‏قرآن کریم گرفت، فکرش را هم نمی‌کرد روزی فرا رسد که علاوه بر ‏موفقیت خود در حیطه حفظ این کتاب آسمانی، افراد دیگری را نیز در ‏این مسیر قرار دهد و آنان را نیز حافظ کل این کتاب آسمانی کند.‏اما..

سال 1402 در یک نگاه ‏

‏  زهره مهرنوروزی- سال 1402رو به پایان  است تا چند روز سال نو ‏از راه می رسد.  به ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی و و علمی  نیم ‏نگاهی می اندازیم. در نیمه نخست سال 1402، رشد اقتصادی معادل ‏‏7/4 درصد بود و 4/1 واحد درصد از آن به بخش..

آماده باش ارتباطی برای ایام نوروز / ۲۰ ماهواره در دست ساخت داریم
وزیر ارتباطات خبر داد؛

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای تامین ارتباطات با کیفیت و پایدار در ایام نوروز تدابیر ویژه ای در نظر گرفته ایم و مشکلی از نظر پهنای باند نخواهیم داشت. عیسی زارع پور در خصوص اقدامات وزارت ارتباطات برای برقراری ارتباطات پایدار و با کیفی..

خبر خوش درباره افزایش حق‌الزحمه‌ دستیاران و کارورزان پزشکی
وزیر بهداشت خبر داد:

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افزایش حق الزحمه دستیاران و کارورزان پزشکی در سال آینده خبر داد و گفت: برای تامین منابع این موضوع ردیف اختصاصی در بودجه در نظر گرفته شد. دکتر بهرام عین اللهی درباره خبر خوش برای دستیاران پزشکی در سال ۱۴۰۳ گف..

چرا باید برای سبد معیشتی کارگران «حداقل‌ها» لحاظ شود؟

عضو شورای عالی کار گفت:نمایندگان جامعه کارگری درسبدمعیشتی تاکید دارند میانگین قیمت‌ها براساس آمار اعلامی مرکز آمار و بعدخانوار ۳.۳لحاظ شود اما نمایندگان دولت وکارفرمایی دنبال حداقل‌ها هستند. مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ تورم سبب شده تا در چند س..

استفاده از آب لوله کشی برای شستشوی بینی با عفونت آمیب مرتبط است
محققان هشدار می دهند؛

افراد مبتلا به مشکلات سینوسی اغلب به شستشوی بینی روی می آورند تا به رفع گرفتگی مجاری خود کمک کنند. به نقل از مدیسن نت، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که متأسفانه، بسیاری از توصیه‌های استاندارد برای اجتناب از استفاده از آب لوله‌کشی را رعایت نمی‌کنند..

پرداخت مرحله دوم مطالبات یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها
میرزازاده خبر داد؛

معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو، از پرداخت مرحله دوم مطالبات یارانه شیرخشک به داروخانه‌ها خبر داد. فرشته میرزازاده گفت: مرحله دوم مطالبات شیرخشک یارانه‌ای داروخانه‌ها که در سامانه تیتک ثبت و اصالت سنجی شده اند تا ۱۵ بهمن سال جاری ..

نبض آخرین فوتبال سال در تهران می‌تپد/ ۱۶ تیم به دنبال پایان خوش
هفته بیست‌ویکم لیگ بیست‌وسوم؛

دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری خواهد شد که در مهمترین این دیدارها استقلال مقابل هوادار و پرسپولیس مقابل پیکان قرار خواهند گرفت. آخرین مسابقات باشگاهی فوتبال کشورمان در سال جاری امروز با برگزاری ..

اکثر جریان‌های سیاسی در عراق خواهان بیرون کردن آمریکایی‌ها هستند
کارشناس امور امنیتی عراق:

کارشناس امور امنیتی عراق بر عدم مصونیت قضایی نظامیان آمریکایی در داخل این کشور تاکید کرد. به نقل از المعلومه، «هثیم الخزعلی» کارشناس امنیتی عراق تصریح کرد که توافقنامه راهبردی امضا شده میان عراق و آمریکا به عدم مصونیت نظامیان این کشور در داخل ..

بانک سینا
بانک توسعه تعاون
تبلیغ