تاریخ : 1399/12/29 21:24
شناسه : 398731

رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان ری گفت: تحت تاثیر هیچ فشار سیاسی قرار نخواهیم گرفت و در مقابل اهرم های فشار ایستادگی می کنیم.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - مجید زارعی در نشست خبری بیان کرد : در موضوع تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر باید هیئت نظارت و هیئت اجرایی به سمت خواسته های مردمی پیش بروند؛ پس با افرادی که شرایط و صلاحیت لازمه را ندارند، همراه نخواهیم شد.

زارعی خاطر نشان کرد : هیئت نظارت مستقل بوده و طبق مر قانون عمل می‌کند، لذا شفاف‌سازی روند تایید صلاحیت‌ها و برگزاری انتخابات از ملزومات انتخابات سالم است.

رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان ری افزود : اهم فعالیت های ما بر پایه جلب رضایت مردم است، در تلاشیم با برپایی انتخابات سالم و دقت نظر لازم در تأیید و یا رد صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، حضور مردم را در صحنه انتخابات پرشور ببینیم. زیرا با مشارکت مردمی است که افکار پلید دشمنان نقش بر آب می شود و نظام کشور را مستحکم تر از گذشته نگه می دارد.

وی اظهارداشت : قبل و بعد از انتخابات با اصحاب رسانه و مطبوعات گفتگو خواهیم کرد و اگر خبرنگاران تخلف مشاهده کردند گزارش دهند.

زارعی در ادامه خاطر نشان کرد :مطمئن باشید اگر نامزدی رد صلاحیت شود می‌تواند پیگیری کند و به مراجع بالاتر مراجعه کند اما اگر هیئت اجرایی کوتاهی کند و فردی که صلاحیت ندارد را تایید شود حق بر گردن ما خواهد بود لذا باید دقیق بررسی شود.

رئیس هیئت نظارت انتخابات شهرستان ری تصریح داشت : شوراها از جنس مردم هستند و بیشترین ارتباط را در حل مشکلات آنان دارند، بدین منظور هیئت نظارت قطعا با همکاری مسوولان نظام به مقابله با فساد و فشارهای سیاسی و همچنین تخلفات مرتبط با رای های اتوبوسی و فامیلی خواهد پرداخت.



انتهای پیام /


پاسخی بگذارید