تاریخ : 1399/12/30 22:43
شناسه : 398741

شعار سال 1400 توسط استاد داود نیکنام خوشنویس ساکن شهرستان ری نگارش و بر روی پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) به نشانی KHAMENEI.IR قرار گرفت.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال 1400 را سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند.

نگارش شعار سال که توسط استاد داوود نیکنام صورت گرفته، بر روی پایگاه اینترنتی دفتر و حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)  با کیفیت مناسب چاپ برای استفاده عموم، دستگاههای اجرایی کشور و علاقه مندان قرار داده شده است
.

وی در سال های گذشته نیز خوشنویسی نشان و شعار سال را انجام داده بود که از سوی هنرمندان با استقبال زیادی روبرو شده بود.

استاد داود نیکنام را به خوشنویس اهل بیت (ع) می‌‌شناسند و کتیبه ضریح شش گوشه حضرت امام حسین علیه‌السلام، ضریح حضرت زینب کبری (س) و ضریح حضرت رقیه )س)  را خوشنویسی کرده است.
وی خوشنویسی را در  سال ٦٤ از محضر زنده یاد ابراهیم بخت‌شکوهی در تبریز فرا گرفت و از سال ٦٩ پس از فارغ التحصیلی از انجمن خوشنویسان ایران، کار تدریس را آغاز کرد.

شایان ذکر است ، وی ابداع کننده آثار خوشنویسی مدرن برجسته است و تاکنون ده ها نمایشگاه داخلی و خارجی بر پا کرده و علاوه بر کار داوری در چندین جشنواره سراسری، موفق به اخذ جوائز و عناوین متعدد هنری در جشنواره های خوشنویسی کشور شده است.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید