تاریخ : 1400/01/9 12:39
شناسه : 398768

مدیر خانه ایثارگران استان تهران گفت: خدمت به شهدا و تکریم خانواده آنان را از وظایف همه مسئولین و مردم برشمرد و آن را از افتخارات خانه ایثارگران دانست.



به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخه سبز - اکبر حیدریان مشاور دبیر خانه ایثارگران کشور و مدیر خانه ایثارگران استان تهران تاکید کرد : گوشه ای از حق شهدا را نسبت به خدمت نظام و مردم را نمی توان جبران کرد، لذا در حد توان باید به وظیفه خود در خدمت به آنان و خانواده های معظم شان تلاش کنیم.

حیدریان افزود : گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا، همچنین ادامه راه این عزیزان از جمله وظایف مهم دیگر مدیران به شمار می رود که باید سرلوحه امور قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد : مردم این مرز و بوم، با تقدیم عزیزترین فرزندان خود، این نظام و انقلاب را بیمه کردند و ما باید عظمت کار شهدا را درک کنیم و بدانیم اگر جوانان با بصیرت و ولایت مدار، در مقابل دشمنان ما ایستادگی نمی کردند، امروز موضوعی به عنوان دین مطرح نبود .

مدیر خانه ایثاگران استان تهران در ادامه گفت: کارکنان ما در خانه ایثارگران با کوشش، صبر و حوصله در مسیر رفع مشکلات ایثارگران و خدمت رسانی هر چه بیشتر به جامعه ایثارگری تلاش می کنند تا این راه در صلابت خود برجای بماند.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید