تاریخ : 1400/01/12 11:19
شناسه : 398773

یزدان پرست طی پیامی روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.



به گزارش شاخه سبز -  روابط عمومی خانه ایثارگران کشور اعلام داشت : دکتر محمد یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران به مناسبت روز ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی عنوان داشتند: 12 فروردین نخستین روز حکومت ا... بر پهنه ایران سرافراز است. این روز از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند. روزی که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرود ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید. 


بنیاگذار و معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) از مردم خواستند که "رای بدهید به جمهوری اسلامی، نه یک حرف زیادتر و نه یک حرف کمتر." به این ترتیب 98/2 مردم با لبیک به ندای رهبر خود پایه‌های نظام اسلامی را تثبیت کردند و خواستار حاکمیت اسلام ناب و مترقی در حکومتی بر پایه مشارکت و حضور مردم در سرنوشت خویش شدند. 


بنده این عید بزرگ را به ملت شریف و بزرگ ایران علی‌الخصوص ایثارگران جان برکف و عزیز تبریک عرض می نمایم و اعلام می‌داریم ایثارگران همانگونه که در گذشته از آرمان‌های انقلاب دفاع نموده اند، در این برهه حساس همچون گذشته پا به پای دیگر اقشار جامعه با حضور در پای صندوق‌های رای پاسدار خون شهدا و آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری خواهند بود.

دکتر محمد یزدان پرست
دبیر کل خانه ایثارگران


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید