تاریخ : 1400/01/17 15:11
شناسه : 398776

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران گفت: ایثارگران فاقد شغل در این خانه، کمک هزینه معیشتی دریافت می کنند.



 
 به گزارش خبرنگار اجتماعی شاخه سبز -  اکبر حیدریان با تاکید بر اهمیت تکریم جایگاه ویژه ایثارگران، افزود: جایگاه ایثارگران و خانواده معظم شهدا بسیار محترم و رفیع می باشد و تکریم این جایگاه به عنوان یک تکلیف برای همگان است که خرسندیم فعالیت های خانه ایثارگران بر این اصل استوار است.


  حیدریان افزود : ایثارگران بودند که با مجاهدت‌های خود انقلاب اسلامی را سرپا نگه‌داشته و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند، لذا بسیار حائز اهمیت است که بتوانیم مشکلات ایثارگران را به بهترین شکل ممکن رسیدگی و مرتفع سازیم . 


وی ادامه داد : خانه ایثارگران استان تهران بر ارائه خدمات و تسهیلات به خانواده شهدا و ایثارگران تلاش می کند چون اولویت با فراهم کردن رفاه و بهبود شرایط این خانواده‌ها است.


  مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران گفت: رزمندگان و ایثارگران تحت پوشش ما که فاقد شغل هستند نیز از کمک هزینه های معیشتی، خانه ی نامبرده طبق کارشناسی ها و رده بندی آنان بهره مند می باشند .


  حیدریان در انتها اضافه کرد : تمامی تلاش های خانه ایثارگران استان تهران در راستای تکریم جایگاه رفیع آنان است چون اینگونه خدمتگزاری، تکریم تمام ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل و انقلاب برشمرده می شود.




انتهای پیام /


پاسخی بگذارید