تاریخ : 1400/01/29 13:57
شناسه : 398780




به گزارش شاخه سبز - اکبر حیدریان مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران طی پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹ فروردین ماه، تداعی گر حریت و آزادمردی فرزندان ارتشی امت غیور ایران اسلامی و یادآور ذکاوت و نیز عنایت ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مجاهدان دلیر و همیشه سرافرازی است که زیر پرچم ولایت و در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران لحظه‌ای نیاسودند و برای اهتزاز گوهر ایمان، عزت و شرافت بر تارک زخم دیده این مرز و بوم، جان در کف اخلاص نهادند‪.

بر کسی پوشیده نیست که اگر امروز قدرت‌های بزرگ و مزدورانشان در منطقه نمی‌توانند چشم طمع و نگاه خیانت آمیز به خاک جمهوری اسلامی ایران و منافع آن داشته باشند به دلیل وجود ارتش قدرتمند، سپاه قوی و بسیج مردمی است که در سایه صلابت رهبری و تدبیر دولت جمهوری اسلامی ایران به حفاظت از دستاورد‌ها و آرمان‌های مردم ایران می‌پردازد‪.

اینجانب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی و پاسداشت رشادت‌های بزرگ مردان ارتش؛ این روز را به ارتشیان و ایثارگران عزیز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاورد‌های نظام و دفاع از کیان اسلامی باشیم.

اکبر حیدریان
مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید