خانه ایثارگران کشور اعلام کرد:
تاریخ : 1400/02/7 12:51
شناسه : 398787

 

به گزارش شاخه سبز - دکتر محمد یزدان پرست دبیرکل خانه ایثارگران کشور طی پیامی دعوت و حمایت از آیت الله سید ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

اطلاعیه شماره ۵۸۰ خانه ایثارگران کشور

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و صلوات بر محمد آل محمد (ص)

«لَهُ مُعَقِّبَاتٌ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ يَحْفَظُونَهُ مِنْ أَمْرِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ وَإِذَا أَرَادَ اللَّهُ بِقَوْمٍ سُوءًا فَلَا مَرَدَّ لَهُ وَمَا لَهُمْ مِنْ دُونِهِ مِنْ وَالٍ: برای انسان، مأمورانی است که پی‌درپی، از پیش‌ رو و از پشت سرش او را از فرمان خداحفظ می‌کنند،خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است، تغییر دهند و هنگامی که خدا اراده سوئی به قومی کند، هیچ چیز مانع آن نخواهد شد و جز خدا سرپرستی نخواهند داشت».سوره رعد آیه ۱۱

با توجه به شرایط کنونی و حساسیت‌های پیش آمده، کشورمان نیازمند حضور رییس جمهوری انقلابی و شجاع است. کسی که طعم فقر و مشکلات را به واقع چشیده و توانایی لازم برای حل مسائل کلان از جمله اقتصاد و سیاست خارجی را داشته باشد. در این راستا جنابعالی که از یاران صدیق امام راحل (ره) و از هر نظر مورد تایید نظام، مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مد ظله العالی) و نیز مورد اجماع آحاد مردم انقلابی و ولایت مدار هستید را بهترین گزینه برای تصدی این مسئولیت خطیر در برهه حساس کنونی دانسته و مشتاقانه درخواست داریم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دعوت و ندای اقشار مختلف ملت، احزاب و گروه های ولایتمدار به خصوص قشر معزز ایثارگران را لبیک گفته، برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و کسب دستاوردهای مهم در عرصه ملی و بین المللی؛ ایثارگرانه پا به این عرصه دشوار گذارده و سکان مدیریت دولتی انقلابی را در دوره سیزدهم در دست بگیرید.

اینجانب به عنوان خدمتگزار و به نمایندگی از ایثارگران ارجمند، حمایت همه جانبه خود و خانه ایثارگران کشور را از ورودتان در عرصه انتخابات اعلام می دارم.

کمافی السابق از ملت بزرگ و شهید پرور ایران انتظار میرود در پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با مشارکت گسترده و همتی استوار در خلق حماسه ماندگار، برگ زرین دیگری در کارنامه درخشان ایران اسلامی افزوده و زمینه رساندن پرچم این انقلاب را به دست ‌صاحب اصلی آن، حضرت ولی عصر عج با انتخاب یک دولت جوان و حزب اللهی فراهم نمایند.


محمد یزدان پرست
دبیرکل خانه ایثارگران کشور



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید