در آستانه مراسم شب های لیالی قدر انجام شد:
تاریخ : 1400/02/11 13:17
شناسه : 398793

شهرداری منطقه ۲۰ با هدف هماهنگی بیش از پیش تیم های اجرایی و خدمات رسانی بهینه به شهروندان شهرری و دیگر مناطق شهر تهران که برای انجام فریضه معنوی ویژه لیالی قدر در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) گرد هم می آیند، تشکیل جلسه داد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ در این جلسه گفت: با استفاده از تمام ظرفیت خدمات شهری و معاونت ترافیک و بسیج شهرداری منطقه ۲۰ در لیالی قدر به شهروندان و زائران حرم حضرت عبدالعظیم(ع) خدمات رسانی خواهیم کرد تا زائران در شرایط مناسبی با توجه به رعایت اصول پروتکل های بهداشتی از مراسم  معنوی این شبها بهره مند شوند.

 شهردار منطقه ٢٠ در جهت حفظ آیین و مناسبت های ملی و مذهبی و حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی  برای احیا داران در این شب های لیالی قدر اقدامات این منطقه را بیان کرد.

او از آماده سازی ۵ پارکینگ در اطراف حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با هماهنگی پلیس راهور خبر داد .

 افشار گفت: کلیه هماهنگی‌های لازم با آستان حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در جهت هر چه بهتر خدمت رسانی به احیا داران در این شب های لیالی قدر انجام شده است.

وی بیان کرد هماهنگی های لازم با  خبرگزاری ها و اصحاب رسانه در جهت پوشش مطلوب مراسم لیالی قدر و مستند سازی با توجه به رعایت اصول پروتکل های بهداشتی انجام شده است.

و همچنین حوزه بسیج شهرداری منطقه ٢٠ و همکاران یگان حفاظت در محل مستقر هستند تا راهنمای زائرین در اطراف حرم و پارکینگ ها باشند.

از کلیه شهروندان و احیاداران با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی خواسته شد وسایل شخصی مانند مهر و زیر انداز و مواد ضدعفونی کننده برای خود به همراه داشته باشند


و در پایان فرهاد افشار از  آماده‌سازی کلیه تجهیزات کامل خدمات شهری و مدیریت شهری در این سه شب لیالی قدر به همراه نیروهای انسانی برای خدمت رسانی به شهروندان خبر داد.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید