رضوان:
تاریخ : 1400/02/12 16:39
شناسه : 398796

مدیر کلینیک چشم پزشکی نور شهرری با بیان اینکه این کلینیک مجهزترین مرکز چشم پزشکی جنوب تهران است، گفت: این مجموعه با تکیه بر استانداردهای بروز از مجهزترین تجهیزات بخش چشم پزشکی جهان است.




به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری – دکتر فرهاد رضوان در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد : کلینیک چشم پزشکی نور شهرری مجهزترین مرکز چشم پزشکی جنوب تهران می باشد که دارای هشت درمانگاه تخصصی است و طبق سنوات گذشته سعی بر تعیین تعرفه متعارف کردیم تا مراجعین عزیز ضمن بهره مندی از خدمات بروز این کلینیک، رضایتمندی کافی را از مجموعه داشته باشند.


رضوان ادامه داد : در خصوص پوشش بیمه ای همانند سایر مراکز، مجموعه چشم پزشکی نور  تمامی بیمه های پایه و تکمیلی در این مرکز را پذیرا می باشد.


وی یادآور شد : در مرکز چشم پزشکی شهرری تمامی خدمات پاراکلینیکی، آنژیوگرافی و عمل جراحی عیوب انکساری برای بیماران انجام می شود و همچنین بخش عینک سازی در کنار این مرکز به شهروندان خدمات رسانی می کند


مدیر کلینیک چشم پزشکی نور شهرری گفت : جراحی های فمتولیزیک و PRK هم که ۲ شیوه به روز جراحی انکساری هستند، در این مرکز انجام می شود.


رضوان تاکید داشت: کلینیک چشم پزشکی نور شهرری در راستای مقابله با کرونا رعایت کامل کلیه ی پروتکل های بهداشتی در دستور دارد تا به بهترین نحو ممکن ارائه خدمت به عموم را داشته باشد.


وی افزود: امیدواریم بتوانیم با بهترین متخصصان و جراحان بنام کشور و همچنین آخرین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا خدمات قابل قبولی را به مردم شهرری ارائه بدهیم.


گفتنی است : کلینیک چشم پزشکی نور شهرری در محله منگل استان تهران، خیابان فداییان اسلام، بین سه راه پل سیمان و بلوار شهید کریمی، پلاک ۴۲۵ واقع شده است.

 

 

 

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید

نظرات کاربران

  1. سمیه خوشدست

    عالی

  2. سمیه خوشدست

    عالی

  3. سمیه خوشدست

    افتادگی پلاک چشم