تاریخ : 1400/02/21 15:11
شناسه : 398806

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران از توزیع هزار و ۶۰۰ بسته کمک معیشتی در بین خانواده ایثارگران کم بضاعت ساکن شهرستان‌های استان تهران خبر داد.




به گزارش خبرنگار شاخه سبز  - اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران اظهار داشت : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، درخصوص سخت‌تر شدن شرایط زندگی برخی افراد جامعه در پی شیوع ویروس کرونا و دعوت ایشان از افراد دارای تمکن مالی به فعالیت‌هایی وسیع در زمینه کمک‌رسانی به نیازمندان، به ویژه در ماه رمضان که ماه مهربانی و فداکاری است، خانه ایثارگران با آغاز رزمایش مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه در استان تهران، گامی در راستای اجابت دعوت رهبر معظم انقلاب و تحقق همان آرمان والای انسانی است برداشت.

حیدریان تصریح داشت: در همین راستا از ابتدای آغاز ماه مبار‌ک رمضان به همت گروه جهادی این خانه بیش از ۱۷ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده ایثارگران کم بضاعت ساکن شهرستان‌های استان تهران توزیع گردد.

وی افزود : هزار و ششصد بسته کمک معیشتی به همراه بیش از هزار بسته مواد ضدعفونی و ماسک در شهرستان‌های استان تهران توزیع گردیده است و با عنایت خداوند این رزمایش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. 

حیدریان یادآور شد : این کار ارزشمند با رصد دقیق نیازمندان توسط مسوولین خانه ها در شهرستان های استان تهران صورت گرفت که به همت گروه جهادی خانه ایثارگران استان تهران منابع تامین و توزیع گردید. 

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با تاکید براینکه این امر مهم تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت، گفت : در ادامه این کار مهم نیز در تلاشیم تا به دغدغه‌های دیگر مردم نیز در حوزه توانمندسازی و اشتغال، معیشت، ازدواج، درمان، تحصیل و موضوعات مختلف هم در کنار ایثارگران مؤثر واقع شویم.




انتهای پیام /

پاسخی بگذارید