تاریخ : 1400/02/27 22:11
شناسه : 398810

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت : تلاش یک عضو شورا، تنها فرصتی برای تنفس و ادامه حیات در دل بحران‌ها است تا مسیر مشارکت مردم در انتخابات از شوراهای اسلامی بگذرد.


به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - حسن خلیل آبادی در پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان ری خبرداد : ما حد فاصل میدان فرمانداری تا پل شهید آوینی را بنام استاد فریمان نامگذاری کردیم، وی از نویسندگان کتاب های مرجع شهرستان ری هست و همچنین از اساتید دانشگاه شهید بهشتی نیز بود. این کتاب نایاب با تجدید چاپ حتما مثمرثمر خواهد بود.

خلیل آبادی با تاکید به اینکه باید برای افزایش مشارکت ها در انتخابات بیشتر تلاش شود، افزود : امام راحل ما در ابتدای راه اندازی این نظام به ما آموخت میزان حکمرانی، رای ملت است‌؛ پس باید طاقت شنیدن کلمه "نه" را نیز داشته باشید، زیرا امام خود می دانست اکثریت به این نظام رای می دهند ولی مردم را پای صندوق های رای آورد تا پاسخ منفی هم شمرده شود، لذا به عنوان عضوی از شورا باید امروز هنر خود را در جلب اعتماد و مشارکت ها نشان دهید. 

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد : به همین دلیل بارها رهبر انقلاب بر مشارکت حداکثری در همه انتخابات ها تاکید داشتند. در انتخابات پیش رو نیز، حضور مردم پای صندوق های آرا، نشان دهنده مشارکت ملت در سرنوشت سیاسی و اجتماعی‌شان بوده و همچنین دلیلی بر شعور و آگاهی سیاسی مردم برای اداره نظام است. بنابراین باید برای مشارکت حداکثری مردم تلاش کرد. 


گفتنی است : پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهرستان ری به صورت حضوری و مجازی با محوریت "بررسی و تصویب منابع درآمدی و هزینه‌ای بودجه شورای شهرستان ری" و "بررسی راهکار افزایش مشارکت و گزارش روند برپایی انتخابات پیش‌رو" برگزار شد. 



انتهای پیام /

پاسخی بگذارید