تاریخ : 1400/03/2 16:51
شناسه : 398814

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، فرارسیدن سوم خرداد (روز آزادسازی خرمشهر) را به تمامی مردم ایران تبریک گفت.



به گزارش شاخه سبز – متن پیام اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران به شرح زیر است:


بسم رب الشهدا و الصدیقین


آزادسازی خرمشهر یکی از بزرگترین عملیات‌های ایران در جنگ ۸ ساله محسوب می‌شود که در این عملیات نیرو‌های ایرانی با ۷۰ هزار رزمنده در ۱۰ اردیبهشت ۱۳۶۱ با رمز «یا علی ابن ابی‌طالب» به فرماندهی مشترک سپاه و ارتش حمله خود برای آزادسازی خرمشهر را شروع کردند.


این عملیات مهم و گسترده سه هفته به طول انجامید و در نهایت در سوم خرداد ۱۳۶۱ رزمندگان غیور ایرانی خرمشهر را که در روز‌های ابتدایی جنگ به اشغال عراق درآمده بود، آزاد کردند.


ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، این مناسبت خاطره انگیز و غرور آفرین را به تمامی ملت بزرگ ایران به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا و همچنین همکاران خود تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه ملت ایران را در پاسداری از آموزه‌های این حماسه بزرگ و حفظ آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای عزیز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از پروردگار متعال مسألت می‌نمایم و موضوع انتخابات را به عنوان جنبه ای از مشارکت مردم برای پشتوانه انقلاب می دانم؛ بنابراین از برکات و دستاوردهای جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه های مختلف است.

 

اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران

 





انتهای پیام/

پاسخی بگذارید