عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس:
گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1400/04/14 11:30
شناسه : 398872

عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: باید دولت از سه ماه قبل، مسائل مربوط به صادرات و واردات را ابلاغ کرده تا صادرکنندگان در بازار هدف جایگزین پیدا کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده و خودتحریمی بیشتر از تحریم‌های استکبار مشکل‌آفرین می‌شود.


نادر قاضی‌پور  در مصاحبه ای با تاکید بر اینکه یکی از راهکارهای رونق تولید، فراهم کردن شرایط آسان برای فضای کسب و کار است اظهار کرد: علاوه بر آن برای رونق تولید باید مواد اولیه در اسرع وقت از گمرک وارد کشور شده و در این راستا سازمان استاندارد، صنعت و معدن و نیز بهداشت و درمان باید دست در دست هم داده تا این مهم محقق شود.
وی با تاکید بر اینکه برای رونق تولید باید به صادرات تولیدات داخلی کمک کرد، افزود: در این رابطه نیز تمامی سازمان‌های ذی‌‍‌ربط باید دست در دست هم داده تا کالا، یک روز نیز در گمرک متوقف نشده و در اسرع وقت صادر شود.
عضو کمیسیون صنایع و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک اگر این اقدامات صورت گیرد، میزان اشتغال افزایش یافته و بسیاری از معضلات اجتماعی مثل اعتیاد رخ نمی‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه برای تحقق شعار سال باید بروکراسی اداری حذف شده تا این مهم انجام شود گفت: در این رابطه نباید دولت هر روز بدون اطلاع قبلی به موضوع صادرات و واردات بخشنامه صادر کرده و برای تولیدکنندگان مشکلات عدیده ایجاد و از رونق تولید جلوگیری کند.
قاضی‌پور تاکید کرد: باید دولت از سه ماه قبل، مسائل مربوط به صادرات و واردات را ابلاغ کرده تا صادرکنندگان در بازار هدف جایگزین پیدا کنند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاده و خودتحریمی بیشتر از تحریم‌های استکبار مشکل‌آفرین می‌شود.

پاسخی بگذارید